Benvinguts i benvingudes al Blog d’Infantil!!

Aquí podeu veure les últimes activitats fetes i informar-vos dels més recents o propers esdeveniments relacionats amb el nostre cicle.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benvinguts i benvingudes al Blog d’Infantil!!

PARC DE MALGRAT!

Ja fa uns dies que els nens/es de P3 vam anar d’excursió al parc Francesc Macià de Malgrat. Ens ho vam passar molt bé pujant per les estructures gegants, baixant pels supers tobogants i jugant per tot el parc!

ELS AVIS I LES ÀVIES ENS VISITEN EL DIA DE ST. JORDI

Ja fa uns anys que els avis i les àvies dels nens/es d’infantil venen a passar el matí a l’escola el dia de Sant Jordi. És un dia molt especial on els avis/es ens ajuden a preparar l’esmorzar i després comparteixen contes i històries amb els sus nets/es i amb la resta dels infants. Mireu que bé que ens ho hem passat els nens/es de la classe dels Globus i dels Trens amb els nostres avis i àvies!!

ELS GRANS ENS EXPLIQUEN CONTES!

Dilluns van venir a la classe dels Trens i els Globus, els nostres amics de sisè a explicar-nos contes. Ens encanta que vinguin a visitar-nos perquè ens cuiden molt!!

SAFATES!!

La setmana passada els Trens i els Globus vam experimentar amb sal i aquesta setmana ho hem fet amb olives!!

TREBALLEM ELS SENTITS!

Els Globus i els Trens hem treballat durant cinc setmanes els sentits, un sentit per setmana. Hem aprés moltes coses i ens ho hem passat molt però que molt bé!!

FEM UNA MONA!

L’últim dia d’escola al matí, els Trens i els Globus vam fer una mona de xocolata! La vam decorar amb pollets, ous de xocolata i amb moltes plomes. A la tarda, ens la vam menjar!! Mmmmmm…. estava boníssima!!!

SAFATES AMB FARINA!

Ja fa uns dies que la classe dels Globus i dels Trens vam experimentar amb farina. Mireu que bé que ens ho vam passar!

LA GRAN FESTA!

Per acabar la setmana de Carnaval, hem fet una super festa! Tots els nens/es d’infantil hem sortit a desfilar al pati amb el nostre barret de peça de LEGO. Allà ens estaven esperant totes les famílies. Després de la desfilada hem ballat i berenat tots junts. Famílies moltes gràcies per les coques, estaven boníssimes!

CARNAVAL, CARNAVAL!!

Continua la gresca a l’escola i per això, els globus i els trens ens hem disfressat i maquillat!! Mireu que guapos i guapes estem!!

DIJOUS GRAS

Els nens/es de P3 i de sisè hem anat a passar el matí al parc de Lourdes. Allà hem esmorzat i hem jugat junts. Ens ho hem passat super bé!