DIVERCASTILLO

S’acaba el cole, anem al divercastillo a passar l´últim dia, jugant, cantant, ballant. Ha sigut un curs molt intens on hem après moltes coses i ens ho hem passat genial. Ens veiem al setembre!!!

Divercastillo 1 on PhotoPeach
DIVERCASTILLO 2 on PhotoPeach

RUIXADA

Ens hem quedat amb ganes de mullar-nos una mica més, així que agafem la tovallola, xancles, el banyador posat i la pistola d’aigua. És hora de mullar a les mestres i als nostres companys. Que bé ens ho hem passat!!

Ruixada on PhotoPeach

Jocs d’aigua

Amb aquesta calor, ens hem posat els nostres banyadors i cap al pati a fer jocs d’aigua. Hem fet bombolles de sabó, trasbassaments, hem inflat globus d’aigua i també hem aprofitat per netejar les nines i joguines de la classe. Mireu, mireu…

Jocs d’aigua on PhotoPeach

Sortida al Parc de Malgrat

Aquest últim trimestre del curs, hem fet una sortida tots els nens i nenes d´infantil al Parc de Francesc Macià a la població de Malgrat de Mar.

Un parc amb escultures gegants, pastissos, bolets enormes, gomes d´esborrar de grans dimensions.

A més de moltes zones verdes amb castells de fusta, tirolines, rampes, tobogans gegants. Els nens i nenes han pogut gaudir de totes aquestes activitats que el parc ens oferia.

Parc de Malgrat P3 on PhotoPeach

Parc Malgrat. P4 on PhotoPeach

Parc de Malgrat P5. on PhotoPeach

Ens vam divertir molt.

Amb tots els companys pujàvem i baixàvem per tot arreu amb un bon somriure.

Parc Malgrat P3 Part 2 on PhotoPeach

Parc Malgrat P4. Part 2 on PhotoPeach

Parc de Malgrat P5. Part 2 on PhotoPeach

Ja amb una mica de gana arriba l´hora de dinar, busquem un bon lloc amb ombra i herba i gaudim dels dinars tan bons que ens han preparat les mares i pares.

Un cop hem dinat tornem a jugar una estona fins que l´autocar ens ve a recollir per tornar a l´escola. Ha estat una experiència increïble. Ens ho hem passat molt i molt bé.

Parc Malgrat P3. Dinar on PhotoPeach

Parc de Malgrat P4. Dinar on PhotoPeach

Parc de Malgrat P5. Dinar on PhotoPeach

Parc de Malgrat P5. Autocar on PhotoPeach

REPRESENTACIÓ CONTE CAPUTXETA VERMELLA

Els alumnes de P3 hem repressentat el conte de LA CAPUTXETA VERMELLA.
Els hi agrada disfressar-se dels diferents personatges (caputxeta, mare, llop, àvia i caçador). Cada vegada ho fan millor.

MIREU, MIREU ELS ACTORS!!

CAPUTXETA VERMELLA on PhotoPeach

TEATRE EN ANGLÈS

Avui a l’escola ha vingut la companyia de teatre LOOK OUT! per representar-nos l’obra FRUITY TOTS per tots els alumnes d’infantil.
Ens ho hem passat molt bé perque ens han fet cantar i participar de l’espectacle. Fins i tot alguns han pujat a l’escenari ajudar.

FRUITY TOTS on PhotoPeach

VISITA BIBLIOTECA POMPEU FABRA.

Els nens i nenes de la classe dels Robafaves i dels Manalons hem anar a visitar la Biblioteca Pompeu Fabra.
Ens han ensenyat els diferents espais de la biblioteca, ens han explicat un conte i finalment ens han deixat mirar els llibres que tenen.
Ens ha agradat molt aquesta visita.

P3A classe dels Robafaves
Visita Biblioteca Pompeu Fabra on PhotoPeach