Sortida al Parc de Malgrat

Aquest últim trimestre del curs, hem fet una sortida tots els nens i nenes d´infantil al Parc de Francesc Macià a la població de Malgrat de Mar.

Un parc amb escultures gegants, pastissos, bolets enormes, gomes d´esborrar de grans dimensions.

A més de moltes zones verdes amb castells de fusta, tirolines, rampes, tobogans gegants. Els nens i nenes han pogut gaudir de totes aquestes activitats que el parc ens oferia.

Parc de Malgrat P3 on PhotoPeach

Parc Malgrat. P4 on PhotoPeach

Parc de Malgrat P5. on PhotoPeach

Ens vam divertir molt.

Amb tots els companys pujàvem i baixàvem per tot arreu amb un bon somriure.

Parc Malgrat P3 Part 2 on PhotoPeach

Parc Malgrat P4. Part 2 on PhotoPeach

Parc de Malgrat P5. Part 2 on PhotoPeach

Ja amb una mica de gana arriba l´hora de dinar, busquem un bon lloc amb ombra i herba i gaudim dels dinars tan bons que ens han preparat les mares i pares.

Un cop hem dinat tornem a jugar una estona fins que l´autocar ens ve a recollir per tornar a l´escola. Ha estat una experiència increïble. Ens ho hem passat molt i molt bé.

Parc Malgrat P3. Dinar on PhotoPeach

Parc de Malgrat P4. Dinar on PhotoPeach

Parc de Malgrat P5. Dinar on PhotoPeach

Parc de Malgrat P5. Autocar on PhotoPeach

REPRESENTACIÓ CONTE CAPUTXETA VERMELLA

Els alumnes de P3 hem repressentat el conte de LA CAPUTXETA VERMELLA.
Els hi agrada disfressar-se dels diferents personatges (caputxeta, mare, llop, àvia i caçador). Cada vegada ho fan millor.

MIREU, MIREU ELS ACTORS!!

CAPUTXETA VERMELLA on PhotoPeach

TEATRE EN ANGLÈS

Avui a l’escola ha vingut la companyia de teatre LOOK OUT! per representar-nos l’obra FRUITY TOTS per tots els alumnes d’infantil.
Ens ho hem passat molt bé perque ens han fet cantar i participar de l’espectacle. Fins i tot alguns han pujat a l’escenari ajudar.

FRUITY TOTS on PhotoPeach

VISITA BIBLIOTECA POMPEU FABRA.

Els nens i nenes de la classe dels Robafaves i dels Manalons hem anar a visitar la Biblioteca Pompeu Fabra.
Ens han ensenyat els diferents espais de la biblioteca, ens han explicat un conte i finalment ens han deixat mirar els llibres que tenen.
Ens ha agradat molt aquesta visita.

P3A classe dels Robafaves
Visita Biblioteca Pompeu Fabra on PhotoPeach

Explicació d’un conte on PhotoPeach

P3B classe dels Manalons
Visita Biblioteca Pompeu Fabra on PhotoPeach

Colònies de P5

En el mes de Maig els nens i nenes de P5 hem anat de colònies.

Amb els nervis de l´emoció vam sortir de l´escola  per anar a la Conreria de Tiana, la casa de colònies on ens esperaven un munt d´activitats amb tots els companys i mestres de P5.

Arribem a la casa on PhotoPeach

Explorem cada racó de la casa. Ens encanta tot el que hi ha.

És una novetat i una experiència única.

La Conreria de Tiana. on PhotoPeach

Els monitors, que es fan dir Timón i Pumba, ens conviden a donar un tomb pel bosc. Trobem branques, fem cabanes….

Passejada per la muntanya on PhotoPeach

Arribem cansats i amb gana. El dia encara és molt llarg i ens esperen moltes coses emocionants per fer.

Tallers temàtics, aprenem coses en anglès, i el més important passem boniques estones amb els nostres amics.

La Conreria de Tiana. Part 2 on PhotoPeach

La Conreria de Tiana. Part 3 on PhotoPeach

La Conreria de Tiana. Part 4 on PhotoPeach

La Conreria de Tiana. Part 5 on PhotoPeach

S´està fent fosc, un cop hem sopat fem alguna activitat de nit amb llanternes i després a bellugar l´esquelet a la discoteca.

Activitats nocturnes on PhotoPeach

Estem esgotats. Són les 12 de la nit. Ha estat un dia molt intens.

Bona nit.

Bona nit. Part 1 on PhotoPeach

Bona nit. Part 2 on PhotoPeach

Sortida al Teatre Monumental. “A CAU D’ORELLA”

Benvolgudes famílies,

us deixem unes quantes fotos de quan vàrem anar al Teatre Monumental de Mataró. L’obra, “A CAU D’ORELLA”, va ser molt xula i divertida!!!

Vam conèixer diferents instruments (de corda, vent i percussió) i vam cantar moltes cançons que ja coneixiem! Els músics ho van fer molt rebé, ens van fer participar molt!

Sortida al Teatre Monumental. “A cau d’orella” on PhotoPeach

uNA oBRA dE tEATRE uNA mICA dIfErEnT

Una Princesa una mica desobedient, un Rei dolent, un Drac dolç i romàntic i un Sant Jordi mentider.
Amb aquests personatges es van trobar els nostres alumnes divendres al matí.
De ben segur que, el que menys esperaven veure era que, el Drac i la Princesa s’enamoren!!!

TEATRE MESTRES on PhotoPeach