Colònies a La Conreria

Durant aquestes colònies anirem actualitzan el bloc molt sovint, així que si voleu veure tot el que estem fent, cliqueu a sobre dels dies del calendari i ho podreu veure…

FOTOS DIA 1:

FOTOS DIA 2:

Aquí teniu un vídeo per fer boca…..

Comparses Mataró

Si cliqueu a sobre d’en Robafaves, podreu veure les fotos de les visites que hem fet a l’ajuntament per veure les comparses de Mataró els nens de P3 i de P4.

Sant Jordi 2018

Com cada any a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi. Amb aquest motiu durant tota la setmana hem fet diferents activitats relacionades amb aquesta temàtica. Ens ho hem passat genial i des de aquí volem agrair a els pares i les mares que han vingut a fer de conta contes…. MOLTES GRÀCIES!!!!!!

Aquí teniu un recull de totes les activitats que hem fet durant la setmana de Sant Jordi….

(Cliqueu les imatges per veure les fotos!)

TALLERS SANT JORDI

CONTACONTES

BIBLIOTECA CEL OBERT

TEATRE SANT JORDI

La mona de Pasqua

L’últim dia del trimestre vam fer de cuiners. Vam elaborar la nostra pròpia mona cada curs d’infantil. Mireu, mireu que bé ho vam fer i que bé ens ho vam passar…..

(Cliqueu al dibuix per veure les fotos)

Sortida museu Picasso

Des del mes de gener estem fent tallers d’art tots els nens i nenes d’Infantil. Estem aprenent moltes coses d’en Pablo Picasso i per veure els seus quadres en directe, el dijous 22 de març vàrem anar al Museu Picasso!!

Ens van agradar molt els quadres que hi havia, aquest Picasso és un artista!!!!

Un cop vistos tots, passejant vàrem anar fins al Maremagnum a dinar i a jugar una estoneta fins que va venir a buscar-nos l’autocar.

Ens ho vàrem passar pipa!!!

Els nens i les nenes d’Infantil!!!!

(Cliqueu al quadre per veure les fotos de la sortida)

En Carnestoltes, el rei dels pocasoltes!!!

Aquí teniu un recull de totes les vivències que hem viscut arrel de la visita d’en Carnestoltes, el rei dels pocasoltes!!!!!

(no us oblideu clicar a les imatges per a veure les fotos!!)

Arriba en Carnestoltes i ens dona les ordres!!!

Disfresses a psico: anem a la sala de psicomoticitat i deixem volar la nostra imaginació…..

Ordre 1: podem portar un detall de súper heroi!

Ordre 2: podem portar la cara pintada!

Dijou gras, avui hem menjat un pintxo de truita de patates…. mmm….

Fi de festa: mireu, mireu….

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Miscel.lània: és un recull de diverses imatges de la festa de carnaval.

Cursa solidària P5 (DENIP)

Enguany la celebració del Día Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP) hem fet una cursa solidàdira amb l’ONG Save the Children, l’Ajuntament de Mataró i el Consell Esportiu del Maresme.

Els beneficis de la cursa estan destinats a millorar les condicions de vida de nens i nenes del Sudan de Sud i a la desnutrició infantil.

Aqui teniu unes fotogràfies i uns videos d’aquesta jornadana.

(Si cliqueu al logo les podreu veure!)