PREINSCRIPCIÓ 2014-15

14/02/14 Ja ha sortit publicada la resolució de preinscripció

-NENS I NENES NASCUTS EL 2011:  PER COMENÇAR P3 EL SETEMBRE DE 2014

-ALTRES ALUMNES DE DIFERENTS EDATS QUE DEMANIN PLAÇA A LA NOSTRA ESCOLA.

DATES CLAU:

21 DE FEBRER: JORNADA DE PORTES OBERTES.

-PODREU FER UNA VISITA GUIADA PEL CENTRE EN UN DIA NORMAL DE CLASSE.

-FEM 2 TORNS: 9h I 15h (siusplau confirmeu al 937671868)

11 AL 21 MARÇ: SOL·LICITUDS DE PLAÇA A L’ESCOLA

-FULL DE SOL·LICITUD (us el donem al centre)

-DNI DEL PARE O MARE QUE SIGNA LA SOL·LICITUD

-LLIBRE DE FAMÍLIA

-ALTRES: SI ES DEMANEN PUNTS PER CRITERIS DE PRIORITAT

Criteris de prioritat per a l’ordenació de les sol·licituds

Per al 2n cicle d’educació infantil, l’educació primària, l’ESO i batxillerat, s’apliquen els següents:

1. Criteris generals
    • Si hi ha germans matriculats al centre (o en un centre públic adscrit) o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
      • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
    • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.
  2. Criteris complementaris
    • Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l’alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s’hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l’alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *