PLA DE CONVIVÈNCIA

Des de l’escola treballem per millorar la convivència a la comunitat educativa. Per portar-ho a terme, cada curs, preparem diferents activitats que formen part del pla de convivència.
Aquest curs el lema és “Jo i els altres”.
Pensem que la implicació de les famílies és molt important i per això us hem demanat la vostra col•laboració.

Aquí en teniu una petita mostra.

DSC00738_redimensionarDSC00740_redimensionar

DSC00741_redimensionar

FESTA DE LA SOLIDARITAT

L’Escola Ildefoncs Cerdà ha celebrat la festa de la Solidaritat al Casal Francesc Macià el diumenge 21 de desembre.

Els alumnes de P5 han recitat un poema, els de segon han fet els pastorets, els de quart han fet una obra Nadal d’en Pere Calders i els de sisè ens han fet un petit concert.

Hem acabat amb el concert de la coral de l’escola.

P5 coral Foto pastorets 6è 4t

Aquí teniu els enllaços per poder veure les actuacions complertes.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

THE ENGLISH DAY

Avui hem celebrat el 2n English day. Hem jugat, cantat, mirat vídeos, menjat en un restaurant i vist una obra de teatre i TOT EN ANGLÈS!!!!. ha estat molt divertit. Ens han ajudat alumnes de magisteri de la Universitat de Vic.

CONCERT DE STA. CECÍLIA

Divendres,  21 de novembre, hem celebrat Santa Cecília, patrona de la Música, al casal Francesc Macià, cada nivell han cantat o ballat una cançó relacionada amb pel·lícules.

Mireu el vídeo i les fotos:

P3: Ball “Bajo el mar” de la pel·lícula de la Sireneta

P4: Ball  “Hei ho” de la pel·lícula de la Blancaneus

P5: Ball  “Joyful Joyful” de la pel·lícula de Sister Act

1r: Cançó “Supercalifragilisticoespialidosus” de Mary Poppins

1r

2n: Cançó “Els Picapedra”

2n

3r: Cançó “Les Coses Bàsiques” del Llibre de la Selva

3r

4t: Cançó  “La Família Addams”

4t

5è: Cançó  “Mamma Mia”

5e

6è: Cançó “Aquelles nits d’estiu” de la pel·lícula de Grease

6e

Hem gaudit també d’uns excel.lents presentadors:

Joan Duran i María Umbría

presentadors

Per anar-nos ambientant en la festa, durant la setmana han sonat  bandes sonores de pel·lícules en els dos edificis i, cada dia hi hagut pistes, en un plafó, perquè els alumnes puguin encertar el nom de la pel·lícula i del seu compositor. S’ha resolt al Casal i se’ls hi ha entregat un record a cada classe.

oscars

Donem les gràcies a la Marta Caballero, la nostra mestra de música, per la feina ben feta!

GRÀCIES MARTA!!!!