PINTEM EL MUR

Ja tornem a tenir un mural a la paret, la temàtica és sobre els gegants de Centelles, el concurs el va guanyar la Berta Sardà. Els alumnes de 5è l’han dibuixat i els de 6è l’han pintat.

Aquí en teniu un petita mostra!!

L’escola us desitja que passeu un bon estiu!!!

DSC00373DSC00351mur2mur1CIMG3974

FESTA DE COMIAT DE 6è

El dia 20 de juny vam acomiadar als nostres alumnes de 6è. a la pista de l’edifici de dalt.

Els alumnes se’ls obsequia amb una auca com a recordatori. Esmorzem tots junts pa amb xocolata, fem jocs d’aigua  i acabem amb l’hora dels adéus.

Alumnes de 6è que tingueu molta sort en la nova etapa que comenceu!!!

Fins sempre!!

CIMG3933fi de curs1fi de curs3

fi de curs2

L’ESCOLA PARTICIPA A LA XII TROBADA DE CORALS A L’ORFEÓ VIGATÀ DE VIC

El dia 22 de maig la Coral de l’Escola va participar en la Trobada de corals de la Catalunya central.

1a part:

-Only you

-La calma de la felicitat

2a part:

Totes les corals van interpretar conjuntament les cançons següents:

- Senyora Marquesa-Sara. Francisca

- La canço de la felicitat

- El cant de la trobada

Ho van fer molt bé, des de l’escola se’ls felicita!!!

CIMG3665

CIMG3666CIMG3667CIMG3668CIMG3679

UN DIA D’ANGLÈS A L’ESCOLA

ENGLISH  DAY

El dia 9 de maig hem celebrat a l’escola el dia anglès. Ha consistit en realitzar activitats on l’anglès és la llengua vehicular. Les activitats que hem realitzat són:

-      Teatre:  de 1r a 3r. Snow White i  de 4t a 6è. Robin Hood

-      Anar de compres: 3r venia a 1r i 2n / 6è venia a 4t i 5è

-      Fer un llibret del dia d’anglès

-      Preparar cançons i danses

Per aconseguir tot això hem tingut l’ajuda de cinc estudiants de la Universitat de Vic i la col.laboració de tots els mestres de l’escola.

L’activitat ens ha semblat molt engrescadora i ja estem pensant com serà la del curs vinent.

CIMG1001

CIMG0959CIMG0978CIMG4919

COMIAT M. TERESA

El divendres 11 d’abril al pati de l’escola vam fer un petit homenatge de comiat a la M. Teresa, tots hi estàvem convidats. L’acte va consistir en la lectura d’unes paraules que havien escrit els mateixos nens i nenes, les mestres i l’AMPA. Tot seguit la coral de l’escola va interpretar dues cançons i els alumnes de P5 van enlairar uns globus que van donar una nota de color al cel. I finalment es va repartir a tots els assistents un recordatori.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

PARTICIPACIÓ DE LA CORAL DE L’ESCOLA EN EL XXè FESTIVAL CENTELLES CONTRA EL CÀNCER

El dissabte 29 d’abril, la Coral de l’escola va participar en els actes de Centelles contra el càncer, que es van fer al Casal Francesc Macià. Va ser una novetat en aquest festival tenir una coral de nenes i nenes tan nombrosa. Interpreten les cançons amb diferents veus i amb acompanyaments musicals. Va ser tot un èxit!!!

El repertori:

“Senyora Francisca i Senyora Marquesa” Popular menorquina i valenciana

“Que tinguem sort” Lluís LLach”

“Only You”

“La calma de la mar”01_redimensionar 02_redimensionar 03_redimensionar 04_redimensionar

PROJECTE DESENDOLLA’T I PROJECTE EDUCO

La nostra escola participa des de fa dos anys en el projecte Desendolla’t. És un projecte que té com objectiu principal la millora en l’eficiència energètica als centres educatius públics d’Osona.

Podeu veure la notícia en el següent enllaç:

A l’escola aquest curs ens hem iniciat en un projecte de recollida de l’oli usat a través de la participació activa de les famílies. Cada divendres els nens i nenes porten l’oli  a l’escola en un envàs. Aquest oli es tracta en un planta conduïda per persones en risc d’exclusió i se’n fa biodièsel.

Podeu tenir més informació en la web:

www.doliabio.net