LA CASTANYADA

En breus dies cel·lebrarem a l’escola la festa de la castanyada. Les activitats a realitzar seran:

- Elaboració de panellets a l’escola

* Ingredients: sucre,pure de pataca, aigua i llimona rallada.

Panellets finals

- Decoració de l’escola

- Danses

logo dansa

- Menjada de panellets i castanyes

Panellets Castanyes

Les obres de l’escola

Aquest curs ens estan ampliant l’escola perquè s’ha quedat petita. Com la majoria de les escoles de Catalunya tenim aules en barracons. L’escola estarà “acabada” per al curs 2009-2010. De moment tothom està afectat per la realització de les obres, des dels alumn@s de P-3 fins a sisè i sense oblidar-nos dels mestr@s. De moment hem d’aguantar els sorolls de les màquines i dels obrers que treballen a escassos metres d’on realitzem les classes. El problema és que a més a més d’aquests inconvenients crec que l’any que estiguen acabades les obres, l’escola estarà preparada per a tenir espais suficients per a 2 línies però segurament ja estarem triplicant molts cursos i el problema tornarà a ser el mateix. Tot això demostra la poca visió de futur que està posant en pràctica el Departament d’Educació.

Tongue out