Ja fa dies que va arribar la primavera i avui l’escola ho ha celebrat menjant unes delicioses madueixes! Ja tenim ganes de saber quina fruita esmorzarem demà!
Els nens i les nenes de P4 vam fer un esmorzar romà. Vam esmorzar estirats com els romans i vam comprovar quins avantatges i inconvenients té esmorzar estirat i esmorzar assegut.