INFORMACIÓ SOBRE EL BLOC

Hola a tots! Us presentem el bloc de la nostra escola. Volem donar-vos a conèixer una mica més tot el que fem a l’escola i saber la vostra opinió. Per això cada nivell té el seu espai per escriure, només cal que cliqueu a la part superior de la pàgina i endavant!
Aquest bloc és un mitjà perquè ens feu arribar els vostres suggeriments i les vostres opinions de tot allò que afecta l’escola.
- Si voleu deixar els vostres comentaris només cal que cliqueu sota l’article a l’apartat de comentaris, escriviu el que vulgueu i ho envieu.
- Si voleu deixar un comentari per tota l’escola aneu a l’apartat “TOTA L’ESCOLA”, escriviu el vostre nom i email (que no es farà públic) i envieu el vostre escrit.
Us esperem des d’ara!

138 pensaments a “INFORMACIÓ SOBRE EL BLOC

1. FAMPAS-Badalona

FAMPAS-BADALONA
    FEDERACIÓ D’AMPAS DE CENTRES PÚBLICS DE BADALONA
    Nº de Registre 604, Secció 2 C.I.F. – G640735554
    Domicili a efectes de correspondència i notificacions: Avinguda Salvador Espriu 21-22 , local 3 CP. 08917 Badalona fampasbadalona@gmail.com t.60009305
    Badalona, 11 de novembre de 2008
    Mares i pares,
    Us necessitem en la CONCENTRACIÓ A FAVOR DE L’ESCOLA PÚBLICA el DIUMENGE 16 de NOVEMBRE a les 12 hores del matí a la PLAÇA DE SANT JAUME de BARCELONA, davant el PALAU de la GENERALITAT
    Perquè NO volem un augment constant d’alumnes a les classes.
    Perquè NO volem centres públics que es facin servir per la concentració de nou vinguts.
    Perquè SI volem una bona planificació de la matrícula
    Perquè SI volem una bona previsió de la matrícula viva.
    Perquè NO volem la creació improvisada de grups o línies en escoles que no estan preparades per assumir-les.
    Perquè SI volem a més diversitat més mestres per classes.
    Perquè SI volem centres amb equipaments suficients i un manteniment adequat.
    Perquè SI volem més escoles.
    Perquè SI volem més recursos, mes beques, més traductors, més aules d’acollida.
    PERQUÈ VOLEM UNA EDUCACIÓ DIGNE I DE QUALITAT
    Per tot això, hem de sortir al carrer. Ens toca a les mares i pares donar un toc d’atenció.
    Nosaltres protestem per les mancances d’avui, som la consciència del present. Es la formació dels nostres fills i filles, el futur.
    US HI ESPEREM!!

2. MAR

HOLA SOC LA MAR SAAVEDRA PEREZ.
    AQUEST TEX LI DEDICO SOBRETOT A L ESTEL
    LA MEVA PROFESORA PREFERIDA PERQUE MAGRADEN MOLT LES SEVES CANCONS.
    PERO TAMBE LI DEDICO A EL DAVID PERQUE ENSENYA MOLT
    BE EL CATALA.
    HO A LA LLUISA QUE ENCARA QUE NO HO SEMBLI ES BO FER CLASSE
    AMB ELLA.
    QUINA SORT E TINC PER ANAR A AQUESTA ESCOLA TAN MERAVELLOSA.
    PETONS,ADEU

MAR SAAVEDRA PEREZ DE LA CLASSE DE 4T

3. Roser Andrés

Hola a tothom!
    Ahir, dissabte dia 19, vam anar a Castell de Fluvià, a Sant Esteve de Palautordera, un grup de 48 persones entre pares i mestres. UNA DELÍCIA!
    Ens va fer un temps genial i vam poder jugar pels prats. El menjar va estar molt bo. I, per la tarda, esports d’aventura… Tot molt bé i, el millor de tot: Jugar amb els nens i nenes sense cap altra fita que el pur plaer de divertir-nos i les estones disteses de xerrades que vaig poder tenir amb les famílies.
    Per a mi va ser molt gratificant. Recordaré aquest dia amb molt de goig. Una abraçada a tots.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *