Fotos del curs 2015-16

Aquest curs com a novetat us pengem les fotos de cada classe al bloc de l’escola. Això substitueix el CD que us donàvem en cursos anteriors.

Les podeu descarregar seleccionant foto per foto, un grup fotos, per carpetes o totes les carpetes clicant a “download”.Els vídeos és possible que no es vegin en el reproductor d’aquesta web, si els descarregueu al vostre ordinador si que els podreu veure.

Aqui teniu els enllaços o links de la web de fotos de cada curs:

El Circ Tutti Frutti arriba a Vacarisses

Com cada any els alumnes de 6è han fet la representació de l’obra de teatre al Casal Cultural del poble. L’obra és una adaptació de  “Intrigues entre bamabalines” d’Adelaida Frías.

Van fer dues representacions, una el dia 2  per a les famílies i l’altra el dia 3 per a tots els companys de primària.

A la tarda del divendres van repetir funció al gimnàs de l’escola pels alumnes d’Infantil i de primer

Aquí teniu la gravació de l’obra per a què en podeu gaudir des de casa

“Intrigues entre bambalines”

Felicitats a tots els artistes, que ho van fer molt bé!

Camí de l’escola

Des del programa d’escoles verdes volem impulsar el projecte de fer un Camí Escolar per poder venir caminant a l’escola.
Aquesta iniciativa està pensada per començar el proper curs i tan sols afectarà a la zona de Can Serra.
Es tracta de definir i senyalitzar un itinerari senzill que coincideixi amb el camí que fan la majoria de nens i nenes que vénen a peu a l’escola.
Facilitar un itinerari segur que doni la possibilitat de desplaçar-se a peu en grup, acompanyats d’algun adult, de manera autònoma, saludable, segura i sostenible.

Per tirar endavant el projecte necessitem la col.laboració de les famílies. Hem fet  arribar una enquesta i un mapa a les famílies de Can Serra per tal de conèixer les rutes i els mitjans més utilitzats per venir a l’escola, així com el temps que es triga i altres hàbits. Amb aquestes dades podrem definir les diferents rutes per venir a peu a l’escola.

Si algú no te l’enquesta i el mapa, us el podeu descarregar fent clic  aquí

XERRADES PER A PARES I MARES

Hem organitzat unes xerrades sobre llenguatge i lectura per a pares i mares de P3, P4, P5 i 1r.

Dimarts 26 d’abril: Xerrada sobre la importància del llenguatge oral, parlarem de tots els aspectes relacionats amb el llenguatge oral a l’edat de 3 i 4 anys. Les mestres d’Educació infantil us donarem orientacions de com estimular la parla en els vostres fills dins l’entorn familiar.

Dilluns 9 de maig:  Xerrada sobre l’aprenentatge inicial de la lectura, us explicarem els aspectes relacionats amb el procés d’aprenentatge de la lectura. En aquesta xerrada les mestres de P5 i 1r us donarem pautes de com poder ajudar als vostres fills en aquest procés dins l’entorn familiar.

En cas que algú ho necessiti, l’AMPA oferirà servei de canguratge.