Monthly Archives: març 2011

Conversa Lali Bosch

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/MZIlJN0JVro" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/ip-OWaWmbRg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Aquest dilluns no us podeu perdre la conversa que tindrem amb la Lali Bosch sobre com desenvolupar la capacitat artística dels infants en tots el seus àmbits. Des de l’escola l’equip de mestres hem estat reflexionant sobre la importància dels aprenentatges artístics a l’escola.  Els dos vídeos anteriors ens han servit com a eina de reflexió i de debat. Volem compartir amb vosaltres les nostres inquietuds, escoltar les vostres,  i trobar en la Lali Bosch la veu experta que ens ajudi a trobar el punt just, el moment oportú, el Kairós, per potenciar al màxim la creativitat dels nostres infants.

Us esperem a les 17:30h a la sala de psicomotricitat! Recordeu que hi ha servei d’acollida pels infants!

Equip de mestres

Ja tenim capgròs!

gotacapgros

Els membres de la comissió del capgròs (famílies, infants i mestres) van decidir abans de la setmana blanca quin seria el personatge que es transformarà en el capgròs de la nostra escola: LA GOTA D’AIGUA DEL RIU SANT MARTÍ! L’autora d’aquest dibuix és La Júlia Masip, membre de la colla dels Gandhis, de 1r. Entre tots vam decidir que fariem el capgròs dins l’horari escolar, però comptant amb l’ajuda de les famílies. Per començar necessitem contactar amb persones que tinguin coneixement sobre com fer un capgròs. Alguna suggerència???? Al tercer trimestre començarem a elaborar-lo per tal de tenir-lo enllestit per la festa de final de curs. Entre tots farem el capgròs més divertit de tot Sant Martí! Aquí teniu el vídeo del moment clau de la votació dins la comissió:

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/IQBZfYJMgKU" width="425" height="350" wmode="transparent" /]