Pere Muñoz ens visita

Pere Muñoz a CM

L’exprofessor de l’institut i exalcalde de Flix Pere Muñoz ens va venir el dijous 18 de març a fer-nos una xerrada als alumnes de cicle mitjà, ja que hem escollit com a tema per al concurs de Sant Jordi parlar sobre la història de Flix.

Pere ens va portar fotos antigues i ens va parlar de moltes coses curioses sobre la Freixa, l’Ermita, la barca, el pont, el castell, el molí d’oriol i la muralla.

Des d’aquí li volem donar les gràcies per haver-nos acompanyat aquella tarda i explicar-nos un munt de coses sobre la història del nostre poble.

Treballar amb electricitat

bloc

El dimecres 7 de desembre vam tenir la visita de Sergi Caparrós. Ell és una persona que treballa a un parc eòlic i ens va venir a explicar un munt de coses sobre la seva feina i sobre l’electricitat, ja que els nens i nenes de tercer l’hem triat com a Projecte. Gràcies Sergi per venir a la nostra classe i compartir els teus coneixements amb nosaltres!!!

Fem olives!!!

El divendres 25 de novembre els alumnes de tercer vam anar a collir olives a Sebes. Vam dinar allí i després vam anar a visitar el molí d’Oliflix on vam portar les olives que havíem collit per veure tot el procés d’elaboració de l’oli.

Ah! I fins i tot vam tenir temps de poder fer un “manequin oli challenge” que podeu veure clicant a l’enllaç.

Aquí us deixem unes fotos.

Un grup d’alumnes de tercer

COMERÇ DE PROXIMITAT

El passat dimecres 16 i dijous 17 de novembre vam realitzar una activitat proposada pel Consell Comarcal amb la col·laboració de l´Ajuntament i la Unió de Comerciants de Flix, amb el títol comerç de proximitat.

Aquesta activitat tenia l’objectiu d’aproximar-nos al comerç del nostre poble. Fer comerç de proximitat és descobrir les botigues que tenim més a prop i veure que a Flix s’hi poden comprar un munt de coses.

El dimecres 16 per la tarda va venir la Mercè,  la Carme i la Mònica, treballadores del Consell Comarcal, i ens van presentar un taller molt divertit. En aquest taller, per grups, vam fer el procés de muntatge d’una botiga, com ara fer publicitat, muntar l’aparador i embolicar i col·locar els productes.

El dijous 17 pel matí tota la nostra classe, vam visitar dos botigues del mercat, una peixateria i les fruites de Carlos. Després vam visitar altres comerços de la població com la carnisseria de Joan Carles, la Parafarmàcia, el Forn de pa Montserrat, les llibreries La Placeta i Mestres, l’estanc de Susana Mataró i la botiga de roba l’Illa.

Ah! No ens podem oblidar de la visita que vam fer al Bar del Mercat i es que a tots els llocs que vam visitar ens van tractar molt amablement i ens van regalar un munt de coses!!!

Un grup d’alumnes de 1CM

En aquest enllaç podreu veure unes quantes fotos

1CM: “Fem olives de conserva”.

Els nens i nenes de tercer hem fet olives de conserva. El divendres 7 d’octubre la mare de Kiran, Ingrid, va venir a explicar-nos com es fan.

Primer que res vam anar a collir les olives arbequines dels olivers que tenim al pati.

A continuació vam posar les olives en tres pots i vam afegir sal i timó.

Ara hem d’esperar fins a l’abril per tastar-les i saber si ens les podem menjar o no.

Per acabar la tarda, en vam menjar unes de preparades per Ingrid.

Els nens i nenes de la classe volem donar les gràcies a Ingrid per passar la tarda amb nosaltres.

Patijoc 2016

A nosaltres ens va agradar molt el patijoc, que va ser el dia 11 de març de 2016 a la Torre de l’Espanyol.
Vam jugar tot el matí i part de la tarda a jocs molts divertits. Al arribar vam esmorzar i tot seguit ens vam posar a jugar al joc de les olles, a l’aranya, al cementiri, etc… Per dinar vam anar a l’Ajuntament i després vam tornar a fer més estona de jocs.
Ens ho vam passar molt bé!! Quan es va acabar vam agafar l’autocar i vam tornar a Flix on els pares ens estaven esperant.
Va ser el millor dia del món. Desitgem tornar!!.

Júlia i Isabella

Aquí teniu un recull de fotos d’aquest fantàstic dia!!