Sortida al Delta del Llobregat

Hola alumnes i famílies,

El passat dia 6 d’abril els grups de segon vam fer una excursió al delta d’un riu que dóna nom a una de les nostres classes. Va ser una sortida molt interessant perquè vam conèixer la fauna i la flora típica del nostre territori i també altres aspectes sobre el curs del riu Llobregat.

Recordeu que heu de clicar a sobre de la foto per accedir a l’àlbum. Fins aviat,

Publicat dins de 2n, General, Nom de les classes, Riu Llobregat i Riera Magarola | Deixa un comentari

Teatre Cinderella

Bon dia,

Us deixem una petita mostra del teatre de Cinderella que va tenir lloc el passat 8 de febrer. Esperem que us agradin les fotos!

Publicat dins de 1r, 2n, General, teatre | Deixa un comentari

Sortida al Món Sant Benet

Els nens i nenes de segon hem visitat el Món Sant Benet a Sant Fruitós del Bages. Hem fet un taller de cuina que es deia “Per sucar-hi pa” i també hem visitat l’espai Alícia, on hem comprovat que és posssible combinar la cuina i la ciència. Ha estat una sortida molt divertida i hem après moltes coses sobre el tema de l’alimentació!

Feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum

Publicat dins de 2n, General, Riu Llobregat i Riera Magarola | Deixa un comentari

Concerts d’hivern de 1r i 2n

Hola!

Aqui teniu ja els vídeos dels concerts dels nens i nenes de 1r i 2n. Esperem que us agradin!

Publicat dins de 1r, 2n | Deixa un comentari

Castanyada 2017

Hola alumnes i famílies! El passat dia 31 d’octubre per la tarda vam celebrar la festa de la Castanyada a l’escola. Els nens i les nenes del Cicle Inicial vam baixar al pati amb les mestres i algunes famílies col·laboradores i vam realitzar una gimcana molt divertida. Vam fer una cursa de moniatos, ens vam maquillar, vam encistellar castanyes i vam jugar al joc de les cadires, però amb cercles i timbals. Després van venir les castanyeres i les seves ajudants i ens vam menjar les castanyes. Mmmmmm!

Cliqueu a sobre de la imatge per accedir a l’àlbum

Publicat dins de Festes, General | Deixa un comentari

Sortida al CosmoCaixa

Hola alumnes i famílies,

Aquí teniu una petita mostra de l’excursió al CosmoCaixa (Barcelona) que vam fer el passat 20 d’octubre. Aquesta sortida ens va permetre conèixer algunes qüestions sobre el Sistema Solar, els planetes i les constel·lacions. També vam poder gaudir al Bosc Inundat, amb la fauna i la flora típica de l’Amazones. Esperem que us agradi!

Feu clic a la imatge de sota per accedir a l’àlbum.

Publicat dins de 2n, General | Deixa un comentari

Riu Llobregat i Riera Magarola

Bon dia alumnes i famílies. El passat dia 4 d’octubre de 2017 les dues classes de segon vam anar a fer una petita passejada pel riu Llobregat i la riera Magarola. Aquesta sortida ens ha permès conèixer una mica més sobre la vegetació de la nostra zona (bosc de ribera), així com altres aspectes que fan referència al nom de les nostres classes.

Feu clic a la imatge per poder accedir a l’àlbum

HORARIS DELS ALUMNES DE 1R 17/18

Bon dia,

Aquí teniu els horaris dels alumnes per tal que us els pogueu descarregar, imprimir,….

1rA

1rB

Recull de fotos Cicle Inicial curs 2016-2017

Benvolguts pares i mares,

Aquí us adjuntem les fotografies dels cursos de Cicle Inicial d’aquest curs 2016-2017 i així podreu gaudir en família de totes les activitats dels vostres fills/es.

1r A: Classe de la vinya

1r B: Classe de l’hort

2n A: Classe del riu Llobregat

2n B: Classe riera Magarola

Bon estiu

Les mestres d’Inicial.

SELECCIÓ DE FOTOS 2015-2016

Benvolgudes famílies de 1r i 2n,

Aquí teniu els enllaços per descarregar les seleccions de fotos dels millors moments del curs 2015-2016.

Si teniu qualsevol problema amb la descàrrega, el podeu comunicar a aquesta adreça de correu: ceipernestlluchtic@gmail.com.

Bon estiu!