Fotos curs 2017-2018 1r

Bon dia alumnes i famílies,

Volem compartir amb vosaltres les fotos de les activitats i sortides que hem fet al llarg del curs. Feu clic a l’enllaç següent per veure-les.

Us desitgem un bon estiu!

Les nostres fotos

Fotos curs 2017-2018 2n

Bon dia alumnes i famílies,

Us pengem les fotos de les activitats i les sortides que hem fet al llarg del curs. Feu clic a l’enllaç per descarregar-les. Us desitgem un bon estiu!

Fotos i vídeos del curs

Anellament d’ocells 2018

Benvolgudes alumnes i famílies,

Avui, dia 23 de maig de 2018, les classes de segon hem baixat fins el riu per veure una activitat apassionant, un privilegi de la natura; hem pogut presenciar un anellament d’ocells. Hem tingut a l’abast diferents espècies d’ocells que ens hauria estat molt difícil de veure en un altre lloc: el blauet, l’oriol, el gafarró, el picot garser petit, el rossinyol… Us deixem una petita mostra!

Publicat dins de 2n, General, Nom de les classes, Riu Llobregat i Riera Magarola | Deixa un comentari

Sortida al Delta del Llobregat

Hola alumnes i famílies,

El passat dia 6 d’abril els grups de segon vam fer una excursió al delta d’un riu que dóna nom a una de les nostres classes. Va ser una sortida molt interessant perquè vam conèixer la fauna i la flora típica del nostre territori i també altres aspectes sobre el curs del riu Llobregat.

Recordeu que heu de clicar a sobre de la foto per accedir a l’àlbum. Fins aviat,

Teatre Cinderella

Bon dia,

Us deixem una petita mostra del teatre de Cinderella que va tenir lloc el passat 8 de febrer. Esperem que us agradin les fotos!

Publicat dins de 1r, 2n, General, teatre | Deixa un comentari

Sortida al Món Sant Benet

Els nens i nenes de segon hem visitat el Món Sant Benet a Sant Fruitós del Bages. Hem fet un taller de cuina que es deia “Per sucar-hi pa” i també hem visitat l’espai Alícia, on hem comprovat que és posssible combinar la cuina i la ciència. Ha estat una sortida molt divertida i hem après moltes coses sobre el tema de l’alimentació!

Feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum

Publicat dins de 2n, General, Riu Llobregat i Riera Magarola | Deixa un comentari

Concerts d’hivern de 1r i 2n

Hola!

Aqui teniu ja els vídeos dels concerts dels nens i nenes de 1r i 2n. Esperem que us agradin!

Publicat dins de 1r, 2n | Deixa un comentari

Castanyada 2017

Hola alumnes i famílies! El passat dia 31 d’octubre per la tarda vam celebrar la festa de la Castanyada a l’escola. Els nens i les nenes del Cicle Inicial vam baixar al pati amb les mestres i algunes famílies col·laboradores i vam realitzar una gimcana molt divertida. Vam fer una cursa de moniatos, ens vam maquillar, vam encistellar castanyes i vam jugar al joc de les cadires, però amb cercles i timbals. Després van venir les castanyeres i les seves ajudants i ens vam menjar les castanyes. Mmmmmm!

Cliqueu a sobre de la imatge per accedir a l’àlbum

Publicat dins de Festes, General | Deixa un comentari

Sortida al CosmoCaixa

Hola alumnes i famílies,

Aquí teniu una petita mostra de l’excursió al CosmoCaixa (Barcelona) que vam fer el passat 20 d’octubre. Aquesta sortida ens va permetre conèixer algunes qüestions sobre el Sistema Solar, els planetes i les constel·lacions. També vam poder gaudir al Bosc Inundat, amb la fauna i la flora típica de l’Amazones. Esperem que us agradi!

Feu clic a la imatge de sota per accedir a l’àlbum.

Publicat dins de 2n, General | Deixa un comentari

Riu Llobregat i Riera Magarola

Bon dia alumnes i famílies. El passat dia 4 d’octubre de 2017 les dues classes de segon vam anar a fer una petita passejada pel riu Llobregat i la riera Magarola. Aquesta sortida ens ha permès conèixer una mica més sobre la vegetació de la nostra zona (bosc de ribera), així com altres aspectes que fan referència al nom de les nostres classes.

Feu clic a la imatge per poder accedir a l’àlbum