DELEGATS I DELEGADES D’AULA

En aquest espai trobareu el nom de tots els delegats i delegades de classe que van estar escollits en les reunions de pares orientativament per 2 cursos.

També trobareu el correu electrònic per a poder-vos comunicar amb ells.

P3A
 Manel Benitor Rincón (Mateo Benito)  Isabel Rueda Sánchez (Marcel Ramírez) ErnestlluchP3@gmail.com
P3B  Sonia Blanco Izquierdo (Héctor Anaya)  Inma Ruiz Rodriguez (Noa Carrete)
P4A Angela Capita (Damián Capita)  Lucia Portillo (Ares Saucedo) ErnestlluchP4@gmail.com
P4B Ana Isabel errano (Xènia Sagol) Vicky Sánchez (Joel Martínez)
P5A Carme Castell (Eidan Garcia) Carolina Miguélez (Dafne Diz) ErnestlluchP5@gmail.com
P5B Jesús Campos (Maria Campos) Sonia Blanco (Irene Muniesa)
1A Marina Núñez (Lucia Cerdán) Rquel López (Lucia Mariscal) Ernestlluch1r@gmail.com
1B Andrea Rojas (Sofia Martínez) Ascensión Garcia (Emma Girón)
2A Rocio Chico (Hugo Cid) María Inés Hernández (Maria Pérez) Ernestlluch2n@gmail.com
2B M.Ángeles Rodriguez (Ariadna Torralba) Susana Cob (Judith Delgado)
3A Maria Amparo Martin (Alba Sánchez) Rosa Maria Jordán (Pedro Artero) Ernestlluch3r@gmail.com
3B (Natalia Vargas)  (Ariadna Dieguez)
4A Eva M. Domingo (Toni Cabeza) Dolores Flores (Edith Cadenas) Ernestlluch4t@gmail.com
4B Vega Cámara (Miguel Cámara) Irene Romero (David Cruz)
5A Ernestlluch5e@gmail.com
5B Laura Cuttica (Guillermo Eandi) Maria Dolores Giménez (Irene García)
6A Corina Cinca (Marina Heredia) Ernestlluch6e@gmail.com
6B  Vicky Sánchez (Zaida Martínez)

El delegat/da d’aula és el nexe d’unió entres els pares i mares de la classe i e les diferents classes de l’escola i l’AMPA. És una figura integradora, que col.labora amb una acittud positiva, sense inferir en el funcionament de les classes i que fomenta la relació entre els pares.

Les funcions deles delegats són:

• Col.laborar amb els tutors corresponents en aspectes com ara la participació en diverses activitats: festes,..
  • Fer d’enllaç entre el tutor/a i els pares per canalitzar suggeriments, propostes,…
  • Recollir les inquietuds, iniciatives i suggeriments dels pares i mares del curs (per correu electrònic, verbalment,…)
  • Canalitzar les propostes cap al tutor/a, l’Equip Directiu o l’AMPA segons escaigui.
  • Dinamitzar les propostes per al comiat de fi d’etapa de P5 i 6è.