FESTA DELS AVIS

Avui tanquem el 2n trimestre del curs havent celebrat la Festa dels avis amb els alumnes d’Educació Infantil.

Ha estat un acte molt emotiu on hem agraït tot el que fan els avis i les àvies pels nostres alumnes. Aquí us deixem un petit video que recull tota la Festa.

També volem agrair a la Floristeria Nacho Flores i a l’Escola de Música Municipal per la seva participació.

Una resposta a FESTA DELS AVIS

1. Carme diu:

Ha sigut un plaer finalitzar aquest trimestre tan ben acompanyats, amb els avis i les àvies de tots els nens i nenes. Sempre es una festa molt emotiva on nomes cal mirar els ulls i gaudir de les abraçades tan dolces que ho compensan tot. Moltes gràcies!