Cooperem i descobrim els diccionaris

Durant el cicle mitjà tot sovint hem buscat paraules als diccionaris.

Ara que ja en sabem molt, ens hem organitzat en grups per resoldre 20 proves amb diferents recursos: diccionari català, diccionari de sinònims, diccionari català-castellà, pàgines de telèfons, diccionari  digital, diccionari anglès- català, …

Entre tots hem aconseguit superar els diferents reptes!!

Premi Sol del Pla 2017

El dissabte 13 de maig es va celebrar a Mollerussa l’entrega dels premis Sol del Pla on, un any més, la nostra escola hi va participar. La nostra companya Adara González Rocamora, va recollir el premi  a millor il·lustració de la categoria A. L’entrega es va realitzar a la sala d’actes del Consell Comarcal. Des d’aquí, volem felicitar a la nostra companya per la seva tasca.

LA NAIARA PREMIADA EN EL CONCURS DE LA PARADA LITERÀRIA

Aquest curs, dins de les activitats de promoció de la mobilitat sostenible, vam tenir la possibilitat de participar, tant el cicle mitjà com el superior, en el concurs de la parada literària. Els alumnes de cicle mitjà havien de fer un dibuix relacionat amb el tema i els alumnes de cicle superior una manualitat.

La sorpresa va ser que una de les nostres alumnes, la Naiara Blasco, va ser guardonada amb el premi de la seva categoria. Felicitar a la Naiara i a tots els alumnes pel seu esforç i dedicació que van mostrar en l’elaboració del seu treball.

A continuació teniu imatges de l’entrega del premi que es va realitzr el passat divendres 21 d’abril a l’IEI de Lleida, on vam poder acompanyar-la la família i els companys i companyes de la classe.

Bee bot a l’escola

A principis de març vam poder estrenar un nou material del CRP de Mollerussa. Es tracta d’uns robots que cal programar per a què arribi al destí desitjat. Les ordres que es poden donar són endavant, endarrere, gira cap a un costat, girar cap a l’altre costat i pausa. És una eina més per introduir-nos a la robòtica, disciplina que permet treballar aspectes curriculars com la resolució de problemes, l’orientació espacial, el raonament lògic entre altres a més de treballar la frustració, l’espera i la perceverança.

També podeu trobar aquesta noticia a Territoris.cat

Cal dir que el treball de  programació a l’escola ja es va iniciar l’any passat amb el treball de l’Scratch Jr. als tallers de primària i s’està seguint aquest any amb altres apps com kodable o lightbot entre altres.