ACOMIADEM ALS DE 6è

Els nens i nenes de 6è ja han arribat a la fi dels seus dies a l’escola. Són moltes les coses viscudes junts, però encara són més les que els queden per viure. Així que des de l’escola els hem acomiadat, bé hem acomiadat aquesta etapa, i hem recordat vells i bells moments. Desitgem que gaudiu molt de totes les experiències i esperem la vostra visita!

El claustre de mestres.

PRESENTACIÓ DELS PROJECTES

Un cop més els alumnes de Sidamon hem presentat els projectes que s’han anat treballant al llarg del curs als companys dels altres cicles de l’escola. Hem treballat molt i en l’exposició cada grup ha fet un petit tastet d’allò que hem aprés. els projectes que hem treballat durant el curs han estat:

• La patrulla canina (infantil)
  • Els dinosaures (CI)
  • La fita alta (CM)
  • Els esports (CS)

Cooperem i descobrim els diccionaris

Durant el cicle mitjà tot sovint hem buscat paraules als diccionaris.

Ara que ja en sabem molt, ens hem organitzat en grups per resoldre 20 proves amb diferents recursos: diccionari català, diccionari de sinònims, diccionari català-castellà, pàgines de telèfons, diccionari  digital, diccionari anglès- català, …

Entre tots hem aconseguit superar els diferents reptes!!

Premi Sol del Pla 2017

El dissabte 13 de maig es va celebrar a Mollerussa l’entrega dels premis Sol del Pla on, un any més, la nostra escola hi va participar. La nostra companya Adara González Rocamora, va recollir el premi  a millor il·lustració de la categoria A. L’entrega es va realitzar a la sala d’actes del Consell Comarcal. Des d’aquí, volem felicitar a la nostra companya per la seva tasca.