5 comentaris a “CINQUÈ: BENVINGUDES I BENVINGUTS AL CURS 2013-2014!

1. Eiiii holaa a tothom!!,quin video més elaborat, felicitats!
    Aquest és un missatge de part de tots els pares i mares dels alumnes de 5è:

Ja hem començat un nou curs, i ens agradaria dir-vos que durant tot el dia hem vist cares contentes, alegres i també emocionades per iniciar un any més un curs escolar. Les preguntes més freqüents que feien els pares, avis, amics o familiars eren: com ha anat el primer dia, t’ho has passat bé? t’agrada els companys de classe?….i es clar, pensavem, caram!! dies com aquests són difícils d’oblidar, qui no recorda el seu primer dia de curs, o el primer dia a una escola nova, o l’olor a material escolar nou? “quins records”!
    Un dia ple d’emocions reflexades a la cara dels protagonistes, però cal dir, que pels professors també ha estat un dia esperat: tota la classe ordenada, amb les taules i cadires comptades, una programació que s’ha intentat fer perquè ells en puguin gaudir amb el màxim interès i motivació. A més a més, els prestatges preparats per ser “invadits” de tots aquells llibres que no pararan de fer viatges de l’escola a casa, i de casa a l’escola, i tot el material necessari per fer que les llibretes o els llibres tinguin vida pròpia.

Amb tot això,i dirigint-nos a tos vosaltres, us desitgem força ànims per fer realitat els propòsits i objectius d’aquest nou curs 2013-2014.

P.D: Estem molt d’acord amb la norma, RESPECTE, perquè creiem que és neecessària per conviure junts i fer així un món millor.

Ànims i sempre endavant!!

Bon curs a tothom!! i felicitats per retrobar-nos un any més tots junts! Quinta 2003!!

Els pares i mares dels alumnes de 5è.

Somriures.

2. El vídeo és una mica per aprendre a l’escola i m’agrada la musiqueta que surt. Gràcies Montse i Carme per fer-nos aquest vídeo tan xulo.