Xerrada/taller sobre la prehistòria a 2n i 5è

Avui a l’escola ens han vingut a fer un taller didàctic als alumnes de 2n i 5è sobre prehitòria a càrrec de Lluís Batista, responsable de l’Àrea de Socialització de l’Institut Català de Paleocologia humana i Evolució Social (IPHES).

Mitjançant aquesta iniciativa, els alumnes han pogut conèixer més a fons en que va consistir el Paleolític i el Neolític.

Hem tractat els trets mes importants d’aquesta etapa, el dia a dia dels homes i dones, les creences, ritus i costums, i l’art que ens han deixat.

També hem pogut tocar reproduccions de cranis d’homínids, diferents peces, sílex i pirita (encendre foc) i hem pogut preguntar els nostres dubtes.

Ha estat una gran experiència!. Us deixem una mostra de com ho han viscut.

Taller didàctic de la prehistòria