Què fem?

Aquest bloc preté ser un recurs per a l’alumne de 5è del Cicle Superior i redirigible al bloc de 6è. En ell es trobarà una gran diversitat de continguts eïnes educatives, recursos didàctics, elements propis d eles xarxes solcials, i un no acabar d’útils per complementar l’avenç, mantenint el rítme i l’estil d’aprenentatge de cadascú dels nostres alumnes/as.

En ell es potencia les 3 “ics”:

– EXtreure,

– Expressar i

– intercanviar (eXchange)

nous coneixements adquirits a través del seu ús per a que li siguin significatius.

Preté el disseny d’un ventall de recursos, catalogats per categories, per la seva ràpida localització. Així com la recerca d’altres components educatius ja creats i incrustats en el blog, per l’usufructe de la resta de la comunitat escolar, projectant d’aquesta manera el mètode de “Workflow” ( fluxe de treball), cosa que implica:

– Un compromís per part dels alumnes/as.

· Un cumplimient dels objetius pactats.

A fi i efecte, d’obtenir un producte ric i beneficiós per poder ser concebiblemente necessari a la nostra pràctica educativa diària.

Anna Mª