Category Archives: Ciutadania

Constitució del Consell d’Infants

Ahir dimecres dia 22 de novembre del 2016 va tenir lloc a la Sala de Plens de l’ajuntament de Mataró l’acte de Constitució del Consell d’Infants d’enguany. Com podeu veure a la fotografia aquests any hi ha representació de moltes escoles tant públiques com concertades, totes aplegades en un únic bé comú: millorar la ciutat.

Ahir es va decidir el tema amb el que treballaran aquests 64 infants. Entre tots van escollir com a tema a treballar aquest curs la Pobresa i la solidaritat.

Els van regalar una samarreta per a tots ells, que cal que la conservin fins que pleguin del Consell. Mireu quina patxoca que fan!!!

consell

Feliç dia….

Com sabreu, avui es celebra el Dia Mundial de la Dona Treballadora. Per això, volem saludar a totes les dones i molt especialment a totes les mares treballadores que es deixen la pell tant fora com dins de casa per tirar endavant els seus fills.
Felicitats a aquelles que van a treballar amb la seva panxa, malgrat els dolors de l’embaràs.
Felicitats a aquelles que amb tot el dolor de l’ànima han de deixar els seus fills en una guarderia perquè es va acabar la baixa maternal.
Felicitats a aquelles que treballen fora de casa i en tornar, encara que estiguin exhaustes, posen la millor dels somriures per atendre les necessitats dels seus fills.
Felicitats a aquelles que cada matí s’aixequen per anar a treballar tot i que el seu nadó els ha donat una mala nit.
I felicitats a aquelles que es desviuen per la seva família però no baixen els braços per tirar endavant la seva carrera professional.
hem de reconegut que les nostres mamis fan tot per nosaltres i per la seva família asiqeu avui un bon abraçada a la mami!