FESTA FI DE CURS

Avui, últim dia de l’escola, celebrem el comiat dels alumnes de 6è. De bon matí hem agafat la bicicleta i hem construït un circuit de mountain bike.Després d’esmorzar hem continuat la gran festa: hem fet ballar la Salamandra, hem fet una miqueta d’aeròbic…. i per recuperar-nos de la calor hem jugat tots junts a jocs d’entreteniment (sota l’ombra dels arbres del pati).Els balls preparats pels alumnes de sisè:

I com no podia faltar, el ball de la Salamandra:

FESTA DE L’AIGUA

Els alumnes d’Infantil hem fet una gran festa de l’aigua. Primer hem jugat amb el gel, ens l’hem passat per la cara, l’esquena, els braços… (quin fred!); després ens hem posat el banyador i les mestres ens han ruixat amb la manguera i finalment hem fet bombolles de sabó.

SORTIDA AL PARC NOU

EL DIVENDRES 17 DE JUNY ELS ALUMNES DE P3 VAM ANAR A OLOT A FER EL TALLER DELS COLORS DEL PARC NOU. VAM VISITAR EL JARDÍ DE LES PLANTES REMEIERES I AMB DIVERSES PLANTES COM LA CAMAMILLA I LA FALGUERA VAM TENYIR BRAÇALETS DE TOTS COLORS.
VA SER UNA SORTIDA MOLT MACA ON TOTS JUNTS VAM PODER DISFRUTAR DEL BON TEMPS EN UN ESPAI FANTÀSTIC.

RECORD DE L’ESCOLA PER A LA MONTSE

Pels que vau conèixer la Montse Mayans, demà dimecres a les 6 de la tarda, es farà la cerimònia de comiat al Monestir de Sant Joan les Fonts

Montse…

ens costa imaginar-te absent per sempre.
Tants de records de tu se’ns acumulen
que ni deixen espai a la tristesa.
Et vivim intensament sense tenir-te.
No tornaràs mai més, però perdures
en les coses i en nosaltres de tal manera
que ens costa imaginar-te absent per sempre.

Miquel Martí i Pol

dibuix

La Comunitat Educativa de l’escola Castanyer t’agraeix la dedicació, l’amor, la companyia, el bon fer, l’amistat…, la teva empremta quedarà entre nosaltres per sempre.
Adéu, Montse!

BENVOLGUDES FAMÍLIES

La majoria de vosaltres coneixíeu la Montse, bé perquè havia tingut els vostres fills/es o bé pels setze anys que l’escola ha gaudit de la seva professionalitat i de la seva humanitat. Avui la Montse ens ha deixat. Una malaltia li ha estat fent la guitza fins que se l’ha endut. L’escola plora la seva pèrdua però també sap que tot el que ella ha deixat perdurarà per sempre.
Aquest matí, alumnes i mestres hem volgut dir-li adéu, tots junts, tal com a ella li agradava fer les coses. Una rotllana d’ulls plorosos i un globus blanc enlairant-se ens ha servit per acompanyar-la en el seu últim vol.

Demà, dimecres a les 6 de la tarda, es farà un acte d’acomiadament al Monestir (església vella) per desig exprés de la Montse. Va treballar aquí i aquí ens vol dir adéu.

El claustre de mestres de l’escola Castanyer.

Sant Joan les Fonts, 14 de juny de 2011

foto_esq

II FIRA DE LES MATES

Dimarts dia 10 de maig 350 alumnes de 4t de la comarca de la Garrotxa ens vam trobar al pavelló firal d’Olot per participar en la II Fira de les Mates.
Cada escola hi ha presentat una activitat per treballar de manera lúdica i cooperativa diferents aspectes de la matemàtica, des del raonament, la lògica, l’estimació, l’atenció, la memòria….
Els alumnes, fent més de 40 equips amb components de diverses escoles, ens ho hem passat d’allò més bé resolent les diferents activitats.