ENS HEM TRASLLADAT!!!

nodes

Publicat dins de NOVETATS | Deixa un comentari

Festival de Nadal

Petit recull de les cançons i dansa dels nens i nenes de l’escola.

Publicat dins de Curs 2016-17, NOVETATS | Deixa un comentari

FESTA DE LA CASTANYADA.

EL PASSAT 4 DE NOVEMBRE A L’ESCOLA VAM CELEBRAR, COM CADA ANY, LA FESTA DE LA CASTANYADA. ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA VAN BALLAR LA DANSA DE “LA CASTANYA” I ELS D’INFANTIL  “LA TARDOR”. DESPRÉS ENS VAM ASSEURE EN ROTLLANES I PER PARELLES, UN DE GRAN I UN DE PETIT, VAM MENJAR LES CASTANYES.

Publicat dins de Curs 2016-17 | Deixa un comentari

BENVINGUTS AL NOU CURS 2016-2017

Benvinguts al nou curs 2016-2017,

Com cada any iniciem el curs amb millores a l’escola. Enguany l’Albert ha construit cartellets de fusta per indicar els diferents espais, les files dels cursos i també s’ha enllestit el dormitori de P3. A finals del curs passat i gràcies a l’AMPA vam començar a gaudir d’un carro d’ordinadors portàtils, pissarres digitals i de la biblioteca escolar. A més, amb l’ajuda dels conserges del Pla de l’Estany i la brigada municipal, han estat pintant els passadissos, les parets de les aules i fent millores generals al pati.
Per tal que us en pugueu fer una idea, podeu observar les fotografies de continuació.

Publicat dins de Curs 2016-17, NOVETATS | Deixa un comentari

Colònies p5, 2n i 4t curs 2015-2016

Aquest curs els nens i nenes de p5, 2n i 4t hem anat a l’Escala a l’alberg Empúries de colònies. Van ser tres dies on el clima ens va anar deixant moments per gaudir de la platja i de les diferents activitats que teniem previstes.

Aquí teniu les fotos de les colònies de p5.

Aquí teniu les fotos de les colònies de primària 2n i 4t.

Publicat dins de NOVETATS | Deixa un comentari

VEC CAN PUIG

El passat diumenge 29 de maig i després d’haver-lo d’ajornar per la pluja, vam celebrar el Viatge Esportiu Comarcal de Can Puig. En aquesta edició, com passa cada dos anys, hi vam tenir participants d’altres escoles de la comarca. Van participar-hi un total de 201 esportistes dels quals 118 eren alumnes de l’escola. Va ser una jornada esportiva molt maca on petits i no tan petits van poder córrer. Els alumnes agrupats per cicles i amb monitors del Consell Esportiu també van fer unes activitats complementaries relacionades amb l’atletisme.
I finalment, coincidint amb la cloenda del Viatge Esportiu Comarcal hi va haver entrega de medalles per tots els participants. També es van fer l’entrega de copes pels equips participants en el Circuit Comarcal d’Esports Col·lectius.

Publicat dins de Curs 2015-16, NOVETATS | Deixa un comentari