Les Instal·lacions

Els patis: El Parc dels petits, El racó dels Pins, El racó dels Til·lers, les pistes,… Plens d’arbres i plantes, pins, plataners, mimoses, cireres, albercoquers, til·lers, magraners, prunus, nesprers, pruneres… i tenim cura d’ells, un amor per la natura, que cal ensenyar.

La Biblioteca, L’Aula de Música, Les Aules d’Informàtica, L’Aula d’Acollida, L’Aula d’Educació Especial, L’Aula de Psicomotricitat, L’Aula Tallers, el gran menjador, la sala de mestres,…

Patis

17 comentaris a “Les Instal·lacions

1. AQUESTES FOTOS QUE EU BAIXAT A AQUESTA WEB M’AGRADA MOLT YO NO HE VIST UNES FOTOS MES BONIQUES QUE AQUESTES

2. Rodejats de natura… el millor dels espais per que els nostres petits fills es facin grans persones. A tots: que tingueu un bon curs 2010-11!!

3. Sense cap dubte es un gran i bonica escola, i la manera que tenen tots de ensenyar es molt bona, m´agrada moltisim que ensenyin als nens ( a part dels seus estudis) la natura, el respecte a les plantes, als arbres, als companys, sense dubte es una gran escola i m´agradaria agrair a tot el professorat i la gent que treballa a aquest col.legi perque sense ells no seria el que es, moltes gracies per fer que els nostres nens/as gaudeixin així de l´escola. Una mare molt contenta !!!!

4. m’agraden molt, pero la que mes m’agrada es la de la sala d’informàtica dels grans

5. La nostra escola es molt maca amb fa molta pena anar-me de l´escola

6. m’agrada molt aquesta escola se la recomanaria a tot el mon la pena esque m’he d’anar i no estaré per sisè.Quina pena!

7. m’agrada la escola per els meus amics las activitats i els tiles .

8. M’agrada molt talles,sobra tot informàtica.
    Els patis son molt bonics,però les classes son petites.

9. recomano aquesta escola m´agrada molt ami el que mes m´agrada es l´aula d´informàtica gran i els patis

10. Les festes de les son molt guais, m’agrada molt la aula d’informàtica, els patis son immensos i tot el mon su passa molt bé. Tenim quasi bé tenim de tot, tenim una pista, 3 camps de futbol, 1 de bàsquet, un sorral uns quants patis etc.
    És una escola divertida i uns professors molt molt llestos.

11. quins racords!! una escola fantastica amb molts bons professors !!!

12. M’agrada molt la meva escola perque fem moltes activitats ,molts jocs … Tambe quan sortim al pati tenim molt espai.
    Al bloc hi ha fotos que recordaven de totes les excursions que hem fet.Algunes activitats i quan acabem de la classe fem alguns jocs de la pantalla digital això es molt divertit sobre tot el penjat.