LLIGUETA COLPBOL

Els alumnes de 6è de l’escola han participat aquest any juntament amb altres escoles de Santa Coloma i  Badalona  a la lligueta de Colpbol.

Es tracta d’un esport força nou on l’objectiu és aconseguir ficar la pilota a la porteria colpejant-la amb qualsevol part del tronc i sobretot amb la mà, amb el palmell de la mà.

És un esport que la majoria d’alumnes no coneixia i que els hi ha agradat força.

Durant el curs hem jugat els partits de la lligueta i al mes de juny ens hem trobat totes les escoles participants per fer la jornada final.

Si cliqueu l’enllaç podreu veure la classificació final de la jornada.

FINAL lligueta Besos Coplbol 2917 (1)

A més si hi cliqueu la imatge podreu veure unes quantes fotos. thumbnail_20170612_103022_1498469327805

SORRAESCOLA’17

Una any més hem participat al Sorraescola, una activitat lúdica on diferents alumnes de les escoles de Santa Coloma de Gramenet han compartit jocs a la platja de la Nova Mar Bella . Aquest any els alumnes de 2n de l’escola s’han convertit en autèntics pirates!!

Si cliqueu a la foto podreu veure més imatges.

IMG-20170608-WA0001