COSMOCAIXA C. SUPERIOR

El passat 15 de febrer els alumnes de 5è i 6è vam fer una sortida al Cosmocaixa.

Vam anar al planetari on vam aprendre moltes coses relacionades amb el Sol, la Lluna i els planetes. Ens van ensenyar com es produïen els eclipsis i vam prendre nota de tot el que vam veure per preparar el projecte d’aquest any a l’escola que serà sobre l’Univers.

Després d’esmorzar vam poder visitar el museu i vam gaudir molt de totes les maquetes i experiments que s’exposen per facilitar l’aprenentatge científic.

Un dia molt ben aprofitat!!!! A continuació podeu veure les fotos.

Sortida a Sant Jeroni de la Murtra

El passat dijous 22 de febrer els de cinquè vam anar d’excursió a Sant Jeroni de la Murtra, que està a la serra de Marina. Aquesta excursió està relacionada amb el taller que vam fer a la classe sobre «Viu el parc».

Allí ja ens estava esperant un monitor i amb ell vam fer un recorregut per la serra i vam fer vàries activitats relacionades amb la natura i la fauna típica d’aquesta serra. Com a cloenda, a l’ermita, ens va fer una petita representació una noia vestida de l’època, i ens va explicar l’origen de la Murtra.

Us deixem unes fotos!

Viu el parc!

El divendres 2 de febrer vam fer un taller a la classe sobre els parcs naturals de Catalunya. Va venir una monitora per explicar-nos què són els parcs naturals i què és el que podem trobar-hi. Després s’ha centrat en el parc natural de Serra de Marina, què és parc que anirem a visitar.

Ens hem posat per grups i sobre d’una lona que hi havia dibuixat el parc, hem anat posant tot el que hi podríem trobar.

Feu un cop d’ull!