LA CASTANYADA

Quan ve el temps de menjar castanyes, la castanyera, la castanyera…
A la nostra classe van arribar dimecres 31 quatre castanyeres molt especials: la Júlia, la Lisa, la Gala i l’Ainara. Ben vestides amb camisa, faldilla i sabates que potser sí o no feien cloc cloc. Després vam anar tots junts al gimnàs a veure les actuacions de tota l’escola. Els pops i les meduses van cantar una cançó molt dolça. Per acabar la festa, vam tornar a pujar a la classe perquè fora plovia i feia fred i ens vam menjar les castanyes que ens van portar unes castanyeres de debò a la classe.

ELS POPS CELEBREN HALLOWEEN

La festa més terrorífica ja ha arribat a la classe d’anglès dels Pops. Hem descobert els origens d’aquesta festivitat i també ens hem fet un barret d’aranya d’allò més divertit. I, a més a més, hem visitat la Sala Màgica que estava plena de carabasses, algunes fetes per nosaltres!

LA DISSECCIÓ D’UN POP

Ja fa alguns dies, l’Ainara ens va portar a classe un pop que havia pescat amb el seu pare i l’Uxue una bossa de tinta de calamar. Així que ens vam posar les bates de científics i vam disseccionar el pop per veure com era per dins i per fora. Vam tocar el cap i els tentacles i també vam veure en directe el sifó, les brànquies, les ventoses, el cervell, la bossa de la tinta… Va ser molt interessant i alhora divertit.
Hem après molt sobre el pop i volíem que els nostres veïns i veïnes de la classe de les Meduses també ho experimentessin i per això els vam convidar a veure el nostre pop.
Com que la Sònia ens va instalar a classe una petita càmera, vam poder veure en la pantalla gran tot el procés.

EL FIL VERMELL

Un divendres a classe de Valors vam fer tots junts la dinàmica del Fil Vermell. Vam escoltar la llegenda del Avi de la lluna que diu que “un fil vermell invisible connecta a aquells que estan destinats a trobar-se sense importar el lloc, el temps o circumstàncies. El fil es pot estirar, contraure o enredar però mai es trencarà”. Després vam fer un joc amb un cabdell de llana vermella que ens vam anar passant entre nosaltres. Cada cop que algú de la classe llençava el cabdell a un altre, havia de dir una qualitat positiva de si mateix. Al final, es va crear una teranyina de fil vermell que ens unia a tots. A més a més, vam lligar un tros de fil a l’agenda per fer de marcador. Així que els Pops estem tots units per un fil vermell per sempre més.

FEM EL NOSTRE POP!

Els nens i nenes de la classe dels Pops ja tenim la classe decorada amb els nostres cefalòpodes preferits. Ho voleu veure?

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari