PRIMER CONGRÉS CIENTÍFIC DE L’ESCOLA ANGELETA FERRER

El passat divendres, 16 de març va tenir lloc al primer pis de l’Escola Angeleta Ferrer el “Primer Congrés Científic” al voltant del tema del Canvi Climàtic. Els cinetífics que exposaven les seves teories eren els nenes i nenes de la classe de les Serps i els assistents els familiars i amics.
Vàrem estar moltes setmanes treballant de valent perquè tot sortís bé i creiem que ho vam aconseguir. Nosaltres, al menys, estem molt orgullosos i satisfets.

3 respostes a PRIMER CONGRÉS CIENTÍFIC DE L’ESCOLA ANGELETA FERRER

1. Gerard diu:

Quan ens va tocar sortir estàvem molt nerviosos, però quan vam acavar en s vam sentir satisfets!!

2. Anna diu:

Felicitats a tots els grups!!! A vegades ens costa expressarnos en públic, la veritat és que tots ho heu fet molt bé i ha estat molt interessant per a tothom!

3. Desiree diu:

Quins nervis