ENGLISH DAY

Aquest any s’ha celebrat la 2n edició del English Day, on els alumnes de 6è de diferents escoles de Viladecans ens hem reunit per a realitzar i compartir diferents activitats en anglès durant tot el matí del divendres 7 de maig.

Ens ho hem passat d’allò més bé, inclús ha vingut a filmar-nos la TV de Viladecans.

La Nit Màgica

Els alumnes de 6è B hem preparat amb molta il.lusió l’obra de teatre titulada “La Nit Màgica”.

Aquí teniu una mostra de les millors fotos d’aquesta representació.

SORTIDA DE 5È AL CANAL OLÍMPIC

😀  El passat 26 de maig els nois i noies de cinquè vam anar d’excursió al canal olímpic a fer activitats de Canoa i Kayak. No cal dir com ens ho vam passar: ploreres, no vull tornar a l’escola, si us plau em vull quedar a viure aquí…

En definitiva, UN DRAMA.

Per què tothom pugui comprovar de què parlem aquí deixem unes “fotiquis”. Valoreu vosaltres mateixos.

QUIN CURS MÉS MOGUT !

Els alumnes de 6è A vam representar a l’Atrium el dia 4 de maig l’obra de teatre “Quin curs més mogut !”.

Us hem penjat algunes fotos perquè aquells que no vau venir, us feu una idea de les diferents escenes de l’obra.

EL REMOLAR

😈 A la bim, a la bam, a la bim-bom-bam

5èA i 5è B hem anat al Remolar!!!!!!!!!

(On la Natura és la protagonista)

PER FI ARRIBEN ELS CONTACONTES DE 5-B!!!!!

Ja podeu veure una petita mostra de la feina dels de 5è-B. Ha sigut molt gratificant per a tots poder baixar a P-5 a explicar contes i poder observar les cares dels nens i nenes grans de parvulari que el proper curs seran els petits de primària. Desitgem que us agradi molt aquesta presentació.