FESTA DE FINAL DE CURS 2008

El passat dijous 19 de juny va tenir lloc la festa de final de curs de la nostra escola.

PARVULARI I CICLE INICIAL

Els alumnes de Parvulari i de Cicle Inicial van començar el dia fent una gimcana als espais exteriors de l’escola, passant proves com la corda, les gomes, encistellar, el joc de les cadires i el joc de sota el pont.

Després tots i totes van poder gaudir d’un bon esmorzar al pati de l’escola (Parvulari) o a les seves classes (Cicle Incial).

Finalment, va arribar l’hora d’acomiadar als pingüins i a les orenetes amb l’entrega d’orles.

Els nostres alumnes de P5 ja s’han fet grans i el curs vinent aniran a 1r.

Aquest àlbum té 40 fotografies

CICLES MITJÀ I SUPERIOR

Pel que fa als alumnes més grans del centre, els nois i les noies dels cicles Mitjà i Superior, van començar el matí assistint a una exhibició d’Acrosport que van preparar els seus companys i companyes de 4t i 6è.

Aquest àlbum té 36 fotografies

Després del pati també van poder gaudir d’una divertidíssima gimcana i finalment van poder acomiadar-se amb un pica-pica a les seves respectives classes.

També va arribar l’hora d’acomiadar als nois i noies de 6è, que el curs vinent comencen la ESO.

Tots i totes els que formem part de l’escola us desitgem que tingueu molta sort!!!

Aquest àlbum té 29 fotografies

4 thoughts on “FESTA DE FINAL DE CURS 2008

1. lorenaa andon

o0la!!!!

que m’ha agradat molt els videos
    i que ara que estic fora del colegi
    em dono compte de que m’agrada
    molt més estar al cole que no a l’insti
    i que trobo a faltar a la meva senyoreta prefe l’Ana i a tots els demes perque no es ni lo mateix que a l’institut que a l’institut.
    Ana te tinc que contar moltes coses

Besitoss