JOCS FLORALS 2008

Durant la tarda de la diada de Sant Jordi tots els alumnes, mestres i famílies van poder gaudir d’una representació de la llegenda de Sant Jordi feta pels nens i nenes de 5è de primària.

teatre_1 teatre_1 teatre_3

teatre_4 teatre_5 teatre_6

Després van començar els Jocs Florals. Vam comptar amb uns presentadors d’excepció: els nostres alumnes i dues mares.

festa_1 festa_2

Els guanyadors i guanyadores van sortir a recollir els seus premis i se’ls va fer entrega d’un diploma acreditatiu, una rosa i un llibre. A més a més, els alumnes guardonats van llegir els seus treballs al públic.

Els guanyadors i les guanyadores van ser els següents:

p3a            p3b

P3A: Andrea Moreno   - P3B: Chiara Boursiac

p4a          p4b

P4A: Xènia Soler - P4B: Judith Padullés

p5a         p5b

P5A: Lídia Caparrós   -  P5B: Fran Martín

1ra         1rb

1rA: Gerard Fischer 1rB: Aaron Martos

2na           2nb          2nc

2nA: Ingrid Delgado –  2nB: Eric Muñoz - 2nC: Emma Amaro

3ra          3rb

3rA: Montse Dueñas -  3rB: Mireia Pérez

4ta          4tb

4tA: Lucía García –   4tB: Sergi Pardo

5ea          5eb

5èA: Judith Mas  5èB: Laura Arjona

6ea          6eb

6èA: Alba Bocos-  6èB: Ainoa Rodríguez

6 thoughts on “JOCS FLORALS 2008

Enhorabona a tots els que han fet possible aquesta representació.Vam gaudir molt: nens, mestres i pares…
    Va ser una tarda inolvidable encara que el sol calentava de debó.

2. nora y andrea

La nostra escola…és la millor, la més cuidada, la més bonica, la més neta de tot Viladecans.
    Andrea i jo, la Nora de 5è A estem molt contentes de la nostra escola i també ho estan tot els alumnes.
    Un fort petó de part de Andre i Nora.

3. MARIA

HOLA AMICS Y AMIGUES:
    VOLIA DIR QUE LA MEVA ESCOLA ÉS AGRADABLE; PERQUÈ THOTOM HO SÀPIGA ÉS LA MILLOR FENT FESTES.
    LA FESTA DE SANT JORDI M’HA AGRADAT MOLT, SOBRE TOT EL TEATRE; AH! JO ERA UNA PAGESA.
    UN PETÓ
    MARIA

4. Jaume

Gràcies a tots els mestres vam poder fer aquella obra de teatre tan bonica.
    M´agradaria que l´any vinent la tornéssim a fer !!!

5. andrea murillo ibarra

Hola sóc l’Andrea,
    Em va semblar molt difícil inventar-nos un poema. He quedat per 5a vegada finalista, però mai guanyadora.
    Tinc sort de quedar finalista cada any, però per aconseguir-ho m’esforço molt.
    Espero que l’any vinent valorin el meu esforç i em declarin finalista.
    AAAADDDDEEEUUUU!!!!