Concurs de poesia Joana Raspall

DSCF1952 Imagen1

L’alumnat de tercer ha participat en un concurs de poesia que s’ha organitzat des de l’àrea de biblioteca per commemorar la trajectòria de la Joana Raspall com a escriptora de poemes infantils. El concurs  consistia en inventar i escriure un poema per parelles. Una vegada escrits, cada parella va recitar el seu i es van votar els dos que més havien agradat.

Aquests són els poemes guanyadors:

EL NOVEMBRE

El novembre és Tots Sants

i el Nadal se’ns va apropant.

El novembre és tardor

i se’n va la calor.

Setembre, octubre i novembre

les fades ballen la dansa del ventre.

Marina Carbonell i Sofia Tolosa

EN PAU VOL PAU

En Pau vol la pau

I no li agrada la guerra,

Perquè no pot anar a buscar

aigua amb  la gerra.

La pau és maca

Com el cel blau.

La pau és divertida

Com una fira.

Quan hi ha pau

Tot t’atrau.

La pau sempre guanya

I fent la pau mai s’enganya!

Enric Codina i Jaume Rosselló

JA ARRIBA EL NADAL

A cicle mitjà estem treballant de valent preparant l’arribada d’aquestes festes tan esperades!!!
Ens estem aprenent un poema molt bonic. Tenim moltes ganes de dir-vos-el!!!
També estem fent uns treballs molt bonics! Esperem que us agradin molt!
I sabeu què? La setmana passada va arribar el tió!

ACROSPORT: SOM UNS ARTISTES

L’acrosport és un esport acrobàtic-coreogràfic que integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat a més d’equilibris com a transicions entre figures. Té elements de dansa, salts i cabrioles gimnàstiques com a component coreogràfic, que li atorguen el grau d’artístic.

L’acrobàcia és cadascun dels exercicis gimnàstics o d’habilitat que realitza un acròbata: equilibris, salts, girs, etc. Les acrobàcies són una part important de l’acrosport. Es poden entendre les acrobàcies fora de l’acrosport però no l’acrosport sense acrobàcies.

Els i les alumnes de Cicle Superior són uns grans acròbates i esportistes; aquí en teniu la prova.

BICICLETADA A CAN VILALLONGA

El passat dijous 11 d’octubre els nens i nenes de cicle superior vam fer una bicicletada a Can Vilallonga. Tots anavem ben preparats amb les bicicletes i el casc. A la sortida vam tenir l’ajuda d’en Joan, en Vicenç i l’Amadeu i durant l’anada i la tornada els municipals ens van ajudar a travessar els carrers més perillosos. Els hi donem les gràcies i esperem que ens acompanyin un altre dia. Va ser una sortida molt bonica i divertida com podreu veure a les fotografies. Esperem que us agradin.

ALUMNAT DE CS