TENIM CURA DELS ANIMALS

0

A L’ETAPA DE POSTOBLIGATÒRIA ENS CUIDEM DELS ANIMALS QUE TENIM A LA NOSTRA ESCOLA (GOSSOS, GALLINES I OCA) I DE MANTENIR NETES LES SEVES INSTAL.LACIONS.

ELS DONEM DE MENJAR I NETEGEM LES SEVES MENJADORES.

ENS AGRADA MOLT FER AQUESTA FEINA I LA SABEM FER MOLT BÉ!

FENT JARDINERIA !

0

AQUÍ ELS TENIU!  ALUMNES DE POSTOBLIGATÒRIA FENT TASQUES LABORALS DE JARDINERIA.

TREIENT LES MALES HERBES, ARRENCANT LES FABES, PASSANT EL MOTOCULTOR O ESCOMBRANT LES INSTAL.LACIONS.

FELICITATS NOIES I NOIS!

ENS PREPAREM PER SANT JORDI!

0

JA S’ACOSTA SANT JORDI I, COM SEMPRE, ELS ALUMNES DE POSTOBLIGATÒRIA COMENCEN A PREPARAR ELS PRODUCTES QUE ES POSARAN A LA VENDA.

AQUEST CURS, APROFITANT EL TALLER DE COSTURA, ESTEM FENT UNES BOSSES COSIDES A MÀQUINA.

ELS DIBUIXOS SÓN ORIGINALS I ENS ELS HA FET LA LARA. SÓN PRECIOSOS!!

ELS NOIS I NOIES HO FAN D’ALLÒ MÉS BÉ!

AQUÍ US DEIXEM ALGUNES FOTOS DEL TALLER.

MÉS ENDAVANT US ANIREM INFORMANT DE NOUS PRODUCTES.

CUINES DEL MÓN!!

0

COM AL NOSTRE GRUP ESTEM TREBALLANT EL CONTINENT AFRICÀ, HEM, FET UNA RECEPTA TÍPICA D’ALLÀ.

ES DIU ALOKÓ  I ENS HA QUEDAT MOLT BO!!

EL PROJECTE DEL MARROC

0

TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES I LA LLENGUA A TRAVÉS D’UN PROJECTE SOBRE EL MARROC!!

ESTEM MOLT CONCENTRATS!!

!

FEM DE JARDINERS!!

0

LA CLASSE DE L’ALBA I LA NEUS TREBALLEN A L’HORT!!

ELS BRÒQUILS JA ESTAN CREIXENT, HEM TRET LES MALES HERBES I EN BREU JA ELS PODREM RECOLLIR!!!

CARNAVAL A POSTOBLIGATÒRIA !!

0

AQUÍ US DEIXEM UNES IMATGES D’ALGUNES DE LES COMPARSES DELS ALUMNES DE POSTOBLIGATÒRIA.

ESTAVEN TOTS GUAPÍSSIMS!!

PER CARNAVAL…BATUKADA !

AQUÍ LA TENIU!

MIREU QUINA BATUKADA MÉS XULA!

DIVENDRES PASSAT , PELS CARRERS DEL BARRI, ES VA PODER SENTIR LA NOSTRA BATUKADA ACOMAPANYANT ALS CARNESTOLTES DE LES DUES ESCOLES EN LA RÚA .

TENIM UN ARTISTES GENIALS!!!

FENT JARDINERIA

0

Aprofitant els dies de sol, els alumnes de Postobligatòria ja tenim la terra a punt per plantar faves, ceba tendra, naps… Hem treballat de valent i ara només cal esperar. Ah, i regar!!!

bty

c.cat/ceelesaiguespostobligatoria/files/2018/01/IMG_20171026_102036-300×225.jpg” alt=”” width=”300″ height=”225″ class=”size-medium wp-image-881″ /> bty[/caption]

bty

FEM DE JARDINERS!!