CARNAVAL A POSTOBLIGATÒRIA !!

0

AQUÍ US DEIXEM UNES IMATGES D’ALGUNES DE LES COMPARSES DELS ALUMNES DE POSTOBLIGATÒRIA.

ESTAVEN TOTS GUAPÍSSIMS!!

PER CARNAVAL…BATUKADA !

AQUÍ LA TENIU!

MIREU QUINA BATUKADA MÉS XULA!

DIVENDRES PASSAT , PELS CARRERS DEL BARRI, ES VA PODER SENTIR LA NOSTRA BATUKADA ACOMAPANYANT ALS CARNESTOLTES DE LES DUES ESCOLES EN LA RÚA .

TENIM UN ARTISTES GENIALS!!!

FENT JARDINERIA

0

Aprofitant els dies de sol, els alumnes de Postobligatòria ja tenim la terra a punt per plantar faves, ceba tendra, naps… Hem treballat de valent i ara només cal esperar. Ah, i regar!!!

bty

c.cat/ceelesaiguespostobligatoria/files/2018/01/IMG_20171026_102036-300×225.jpg” alt=”” width=”300″ height=”225″ class=”size-medium wp-image-881″ /> bty[/caption]

bty

FEM DE JARDINERS!!

EL BINGO … DE LA PANERA!

0

AQUEST MATÍ HEM FET UN BINGO ENTRE TOTS ELS ALUMNES DE POSTOBLIGATÒRIA.

EL PREMI AL BINGO ERA UNA PANERA (LA MÉS GROSSA) I EL PREMI A LA LÍNIA ERA UNA PANERA MOLT MÉS PETITA.

AQUESTA ACTIVITAT L’HEM POGUT FER PERQUÈ VA QUEDAR DESERT EL PREMI DE LA PANERA EN EL SORTEIG QUE ES VA REALITZAR EL PASSAT DIVENDRES 15 DE DESEMBRE.

AMB LA RESTA DE PANERES (2)  S’HA DECIDIT QUE, PROPERAMENT UN GRUPET D’ALUMNES , LES PORTARAN A CÀRITAS.

ELS PREMIATS HAN ESTAT:

– CARLOS RODRÍGUEZ  (PANERA GROSSA)

– SERGIO LÓPEZ (PANERA PETITA)

AQUÍ US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS DEL MOMENT:

BINGO POSTOBLIGATÒRIA by Slidely Slideshow

VENDA DE PRODUCTES

0

EL PASSAT DIJOUS 14 DE DESEMBRE ALGUNS DELS ALUMNES DE POSTOBLIGATÒRIA VAN ANAR  A LA PLAÇA DE CUBA A VENDRE ELS PRODUCTES ELABORATS PELS PROPIS ALUMNES.

LA VENDA VA SER UN ÉXIT !!

HALLOWEEN A L’ESCOLA

1

AQUEST CURS, ELS ALUMNES I L’EQUIP DOCENT DE POSTOBLIGATÒRIA HEM CEL.LEBRAT EL HALLOWEEN A L’ESCOLA!

PER AIXÒ HEM MUNTAT UN TÚNEL DEL TERROR.

HEM POGUT ESPANTAR A TOTS ELS ALUMNES DE SECUNDÀRIA  L’EQUIP DOCENT DE L’ESCOLA.

L’EXPERIÈNCIA HA ESTAT UN ÉXIT!

AQUÍ US DEIXEM EL VÍDEO!

RECEPTES TERRORÍFIQUES

0

AQUÍ US DEIXEM LES IMATGES DE LES RECEPTES QUE VAN ELABORAR ELS ALUMNES DE POSTOBLIGATÒRIA PER CELEBRAR LA FESTA DE HALLOWEEN

ESTAVA TOT TAN BO, QUE NO VA QUEDAR  RES ALS PLATS!!!

TAC LES AIGÜES’s Slidely by Slidely Slideshow

TEIXIM AMB LES MANS!

1

DESPRÉS D’INICIAR-NOS EN LA COSTURA ENS HEM ATREVIT A TEIXIR BUFANDES AMB LES NOSTRES MANS.

AL COMENÇAMENT ENS HA COSTAT UNA MICA PERÒ ARA JA LI HEM ENGANXAT EL “TRUQUI” I… ANEM FENT!

AQUÍ US DEIXEM UNES FOTOS DEL MOMENT I UN VÍDEO TUTORIAL PER SI ALGÚ S’ANIMA A PRACTICAR-HO A CASA!

FEM BRICOLATGE!

0

PER FÍ!  JA HEM ACABAT LA NOSTRA TASCA!

LA PRESTATGERIA HA QUEDAT XULÍSSIMA!!