De quin color és un petó?

Durant el curs 2017-2018 els alumnes de primària de l’escola vam treballar el conte “De quin color és un petó”, de la Rocío Bonilla. Desprès d’anar investigant al llarg del curs, treballant molts colors, al final vam descobrir de quin color són els petons!

Ho voleu saber? Només cal que mireu aquest power point!  Esperem que ho gaudiu tant com ho vam fer nosaltres.

Autor pictogrames: Sergio Palao Procedència: ARASAAC (http://catedu.es/arasaac/) Llicència: CC (BY-NC-SA)

PLANETA MÀGIC!

El passat divendres 23 de març, per celebrar l’últim dia del segon trimestre vam anar al planeta màgic! Ens ho vam passar genial i vam gaudir moltíssim!

Desprès del planeta màgic vam dinar i vam fer unes activitats molt divertides a la tarda!

Moltes gràcies PLANETA MÀGIC!!!

VISITEM EL VOLCÀ MONTSACOPA!

Avui dia 9 de març, els alumnes de primària hem fet una sortida al volcà montsacopa!

Hem vist les graderes, hem pujat per les escales, i quan hem arribat a dalt del volcà hem pogut veure tota la ciutat d’Olot! Quines vistes més fantàstiques!

També hem jugat una estona a dins el cràter i hem pogut conèixer quins animals hi viuen.

Us deixem un vídeo! 🙂

ENS HA VISITAT EN FRUITI!

Avui al matí hem tingut una sorpresa!

La Sara ens ha dit que ha vingut a l’escola el seu amic, en Fruiti. Ha arribat amb una carta on ens convidava a fer alguns jocs! Hem fet una petita dansa amb la cançó dels fruitis i desprès ens ha regalat una bossa plena de fruites!!!

Hem estat molt contents ja que fa molts dies que estem treballant les fruites (colors, si tenen pela o no, si és forta o dura, si tenen aigua o no, i si venen d’un arbre o d’una planta).

Amb les fruites hem fet una macedònia!!! Voleu veure com ens ho hem passat? Mireu aquest vídeo!

HA NEVAT!

Ahir va nevar molt!! Avui ho hem volgut aprofitar i hem sortit a gaudir de la neu!

Ens hem llançat boles, i ens hem atrevit a fer un ninot de neu! Desprès d’anar fent voltes a les boles, ens han sortit dues boles gegants i hem fet un SUPERNINOTDENEU! Hem fet un vídeo perquè ho pugueu veure!

Ens encanta la neu!!!

TENIM UNA REVISTA NOVA

Aquest curs, els nois i noies de prelaboral, hem fet una revista.

Aquí teniu el número 1 de la revista INFODIVERSITAT. En aquest número ens hem fixat en els països d’on provenen els alumnes o les famílies de l’escola.

Esperem que us agradi.

COLÒNIES!

Eiiii! Ja teniu aquí el vídeo de les colònies! Aquest any hem anat a Llafranc, a la casa de colònies ALBATROS. Ha sigut genial! Va fer bon temps i ens vam poder banyar a la platja, van ser 2 dies magnífics!

Us deixem el vídeo! Esperem que us agradi!