PLANETA MÀGIC!

El passat divendres 23 de març, per celebrar l’últim dia del segon trimestre vam anar al planeta màgic! Ens ho vam passar genial i vam gaudir moltíssim!

Desprès del planeta màgic vam dinar i vam fer unes activitats molt divertides a la tarda!

Moltes gràcies PLANETA MÀGIC!!!

VISITEM EL VOLCÀ MONTSACOPA!

Avui dia 9 de març, els alumnes de primària hem fet una sortida al volcà montsacopa!

Hem vist les graderes, hem pujat per les escales, i quan hem arribat a dalt del volcà hem pogut veure tota la ciutat d’Olot! Quines vistes més fantàstiques!

També hem jugat una estona a dins el cràter i hem pogut conèixer quins animals hi viuen.

Us deixem un vídeo! 🙂

ENS HA VISITAT EN FRUITI!

Avui al matí hem tingut una sorpresa!

La Sara ens ha dit que ha vingut a l’escola el seu amic, en Fruiti. Ha arribat amb una carta on ens convidava a fer alguns jocs! Hem fet una petita dansa amb la cançó dels fruitis i desprès ens ha regalat una bossa plena de fruites!!!

Hem estat molt contents ja que fa molts dies que estem treballant les fruites (colors, si tenen pela o no, si és forta o dura, si tenen aigua o no, i si venen d’un arbre o d’una planta).

Amb les fruites hem fet una macedònia!!! Voleu veure com ens ho hem passat? Mireu aquest vídeo!

HA NEVAT!

Ahir va nevar molt!! Avui ho hem volgut aprofitar i hem sortit a gaudir de la neu!

Ens hem llançat boles, i ens hem atrevit a fer un ninot de neu! Desprès d’anar fent voltes a les boles, ens han sortit dues boles gegants i hem fet un SUPERNINOTDENEU! Hem fet un vídeo perquè ho pugueu veure!

Ens encanta la neu!!!

TENIM UNA REVISTA NOVA

Aquest curs, els nois i noies de prelaboral, hem fet una revista.

Aquí teniu el número 1 de la revista INFODIVERSITAT. En aquest número ens hem fixat en els països d’on provenen els alumnes o les famílies de l’escola.

Esperem que us agradi.

COLÒNIES!

Eiiii! Ja teniu aquí el vídeo de les colònies! Aquest any hem anat a Llafranc, a la casa de colònies ALBATROS. Ha sigut genial! Va fer bon temps i ens vam poder banyar a la platja, van ser 2 dies magnífics!

Us deixem el vídeo! Esperem que us agradi!

MIREU QUINS QUADRES!

A l’aula d’ESO hem estat treballant la combinació i creació de colors a partir dels colors primaris (groc, blau i magenta). Hem experimentat combinant aquests colors utilitzant la pintura per obtenir els colors secundaris (vermell, verd i violeta). Hem après i elaborat la roda cromàtica. També hem fet degradacions de diferents colors a partir de l’elaboració d’un color primari o bé, secundari.
Finalment, hem fet de pintors! I aquest ha estat el resultat…

Expliquem el conte de “La Fada avorrida” a l’Escola Pia.

El dimarts dia 2 de maig els alumnes de Prelaboral B vam anar a l’Escola Pia, concretament a les aules de P5, a explicar-los el conte que hem escrit aquest any         “La fada Avorrida”.

El primer que vam fer, va ser ensenyar un vídeo del nostre conte. Després vam comprovar que els nens i les nenes haguessin escoltat i els vam ensenyar el nostre conte. Per acabar vam fer una estona de racons sobre la nostra la Fada. Els nens i nenes van poder escollir quin racó volien fer: pintar, dibuixar, puzzles, pensar o titelles.

Va ser molt divertit i emocionant!!

IMG_3918 IMG_20170502_104759 IMG_20170502_104839 IMG_20170502_104939 IMG_20170502_104948

MURALS EL GUST I LA VISTA

En Copi ens està ajudant a despertar els 5 sentits! De moment ja hem treballat el gust i la vista! Voleu veure els murals que hem fet? Us els deixem aquí sota!