ATENCIÓ!

Els centres estan tenint problemes per fer l’acceptació de les activitats a l’aplicatiu CAMPS. Si aquest també és el vostre cas, feu servir aquest enllaç:

NOVA TEMPORADA, INICI DE CURS 2017/18 !!

Un any més obrim un nou curs escolar al Camp d’Aprenentatge del Delta de l’Ebre.

Només recordar-vos que la Trobada de Coordinació, és una de les claus per a fer que l’estada sigui profitosa. De fet, des del Departament està contemplada com una actuació obligatòria i necessària per a poder establir un projecte consensuat entre el centre i el CdA, del que es pretén treballar en l’estada.

Els centres que faran estada aquí al CdA al 1r trimestre, tindrem les trobades de coordinació les primeres setmanes d’aquest mes de setembre.

Els darrers cursos seguint les directrius del Departament, s’està mirant d’establir un pla d’acció conjunt de tots els Camps i Entorns d’aprenentatge de la xarxa, per tal d’aconseguir que la nostra tasca esdevingui un complement curricular al vostre treball de centre, atenent al desenvolupament competencial de l’alumnat, i és per això que s’estableix una dinàmica d’estada:
– Moment 1: Presa de contacte amb el centre i establiment de les linies de treball: dades bàsiques, Treball previ a l’estada, competències a treballar, Preguntes clau… (Trobada de coordinació). Pactem un treball conjunt mitjançant un document compartit en Drive.
 Moment 2: el treball propi de l’estada, seguint el calendari pactat.
– Moment 3: Treball posterior al centre, (projecte, murals, reculls, ppts…) valoració i avaluació del procés. (també mitjançant el doc compartit).
Com veieu, s’està posant en valor el treball d’un Camp d’aprenentatge, davant la percepció sovint equivocada d’entendre l’estada a un Camp com unes colònies o una excursió… De fet es fa una valoració posterior de tot el procés per part nostra aplicant una baremació del treball general del centre: alumnat i professorat, i es té en compte a l’hora d’adjudicar una estada al mateix centre, un altre curs, a qualsevol dels Camps i Entorns, ja que compartim la informació.
Sovint també, ens trobem amb el cas de centres que venen a la Trobada de coordinació, alguna persona de l’equip directiu, i a l’hora de l’estada ve algun professor que no té ni idea del que anem a fer ni de com van les coses, el que produeix una certa incomoditat per part de tots.
Voliem recordar també que tots els centres que faràn estada al CdA han de pagar durant aquest mes de setembre una bestreta d’aproximadament un 10% del cost del allotjament.