Allotjament

Durant l’estada al CdA, els vostres alumnes s’allotjaran a La Casa de la Sala, a 5 km de Guardiola de Berguedà i a 4 km de La Pobla de Lillet. Podeu trobar un mapa de com arribar-hi a la nostre secció On Som.

La Sala.jpgA la casa hi ha tres edificis destinats a l’allotjament dels grups:

• L’edifici Cadí, té una capacitat màxima de 38 places (3 habitacions de 10  i 2 de 4).
  • L’edifici La Sala, l’antiga masia, amb una capacitat de 56 places (planta baixa, 1 habitació de 6; 1a. planta, 3 habitacions de 8; 2a. planta, 2 habitacions de 8 , 1 de 6 i una de 4)
  • L’edifici Pedraforca, amb 54 places (6 habitacions de 8 i 1 de 6)

Totes les habitacions disposen de bany. En funció del nombre d’alumnes i mestres del vostre grup, o de si hi ha un altre grup de la Fundació, us allotjareu a un o altre edifici.

Pot donar-se el cas que durant la vostra estada hi hagi algun grup de la Fundació Pere Tarrés, la qual cosa suposa compartir menjador i espais exteriors, però en cap cas ni les activitats del Camp d’Aprenentatge, ni les habitacions, ni les sales de treball i esbarjo.

Serveis de la casa de La Sala

serveis

El Camp d’Aprenentatge posa a la disposició dels centres estadants pilotes, jocs de taula, llibres de lectura i còmics, una taula de ping-pong, un equip de música, ordinador portàtil i projector, pantalla i DVD. També disposareu d’una aula d’esbarjo, només per a vosaltres, i una aula de treball on farem les activitats d’interior. Entre les 9h del vespre i fins a les 8h del matí, apoximadament, no hi haurà el personal de servei i, per tant, estareu sols a la casa.

Organització i Funcionament

En aquest document podeu trobar indicacions i consells relacionats amb l’allotjament.

Preu

La Fundació Pere Tarrés és l’entitat gestora i responsable de la casa on fareu l’estada.

El contracte per l’allotjament el fareu directament amb la Fundació. Us l’enviaran a començaments de curs i haureu d’abonar una bestreta del 10% del cost, abans del 30 de setembre. En qualsevol reducció que superi el 10% de les places (pagament de la bestreta) caldrà pagar un 20% de l’import de les places no ocupades.

Els preus de l’allotjament són els mateixos per a tots els Camps d’Aprenentatge del Departament d’Ensenyament i els podeu trobar a la nostra secció d’inscripció.