Examen 1.3

Estem de ple treballant les coordenades geogràfiques i per tal que us organitzeu ja us dono la data de l’examen i com serà la prova.

Què entrara?

Pregunta 1 i 2: Jo us donaré quatre punts geogràfics (per exemple 80°N   150° E) i vosaltres haureu de marcar aquest punt sobre el mapa.

Us deixo la el mapa que entrarà a l’examen per si voleu acostumar-vos a ell i practicar.

Mapa examen 1.3

Pregunta 3, 4 i 5: Sortejarem al mateix moment de l’examen les preguntes. Heu d’estudiar el punt 1.3 del bloc. Hi ha  4 preguntes, n’entraran 3.

Quin dia serà l’examen?

Dilluns 20 de novembre

Dimecres 29 de novembre

Si teniu dubtes deixeu-los a comentaris.  Tothom pot respondre i ajudar a un/a company/a no només la profe

Avaluació 1.1 i 1.2

Per avaluar els apartats 1.1 i 1.2 tens dues opcions:

A) Entregar el dossier de treball amb el següent material:

• Tapa
  • Els astres
  • Característiques dels planetes (enganxa-la sobre un foli de color)
  • Rap
  • Capes de la terra (enganxa-la sobre un foli de color)

Et falta alguna d’aquestes fitxes? Descarrega-la aquí:

CCSS_tapa

Fitxa resum Els astres

Fitxa característiques dels planetes

Fitxa_rap_Sistema_Solar

Fitxa_capes de la Terra

B) Fer un examen dels apartats 1.1 i 1.2 estudiant el material del bloc o bé del llibre.

Tu decideixes!!!! 🙂 🙂

L’entrega del dossier o la data d’examen és:

12-10-2016-13-10-49-2DILUNS dia 06 de NOVEMBRE

12-10-2016-13-10-41-1DIMECRES dia 15 de NOVEMBRE

Rapegem!!!!!

Esteu preparats per rapejar?

Dijous 5è A i divendres 5è B rapegem sobre el “Sistema Solar”

Veniu preparats! Gorres, samarretes, ulleres… comença la festa!!!

Eps, això és seriós. Posaré nota del vostre rap. Recordeu que ha de contenir informació correcta i complerta. Consulteu el bloc i les pàgines 4 i 5 del llibre 🙂

Aquí us deixo la fitxa que entregareu individualment. Us la donaré fotocopiada però per si de cas algú vol tenir-la us la penjo.

Fitxa_rap_Sistema_Solar (1)

Graffiti-Rap-81057

Treballem i rapegem…

Benvolguts alumnes!

Durant aquesta setmana, del 25 al 29 de setembre, estic fent un curs a Ávila per això us deixo la feina que heu de fer a les dues hores de Medi Social.

PRIMERA CLASSE DE LA SETMANA:   5è B dilluns         5è A dimecres

1. Llegir del llibre les pàgines 4 i 5. Ep! llegir-les de qualsevol manera no val, cal comprendre el contingut.
  2. En un full de ratlles poseu el nom, cognom i número de llista.
  3. Feu els exercicis 1, 2, 3, 4, 5. COPIEU els enunciats en negre i responeu en blau.
  4. Feu la fitxa dels planetes que se us entregarà a classe. Retalleu-la, pinteu-la i enganxeu-la en un full de ratlles. També poseu-hi nom i número.

SEGONA CLASSE DE LA SETMANA:  5èA dijous               5è B divendres

1. Avui escriureu un rap sobre “El sistema solar“.
  2. Escolteu aquests vídeos per agafar idees.

1. Ara, poseu-vos en parelles o en grups de tres. Heu d’escriure el vostre propi rap primer en un full en brut.
  2. Torneu a llegir les pàgines 4 i 5 que vau treballar la classe anterior i…comenceu a crear!
  3. A la lletra del rap heu de posar paraules i definicions que siguin certes. Ja sabeu que la informació està a les pàgines 4 i 5.
  4. Passeu el rap a net en un full de ratlles. NO oblideu posar el nom dels participants del grup. Si teniu temps podeu afegir-hi algun dibuix.

Sigueu creatius!!!!! 🙂