Informació per 5è A

12-10-2016-13-10-41-1Benvolgut/da alumne/a,

Ahir a classe, vas buscar informació per tal de completar la fitxa de treball sobre els astres -espero que no et sortís un desastre 🙂 –

Què et proposo?

1.Corregir amb boli verd la teva feina. Aquí tens la fitxa solucionada. Descarrega-la fent clic a sobre i la podràs consultar i si et cal, imprimir.

Fitxa resum Els astres_SOLUCIÓ

2.La fitxa l’entregaràs i comptarà per nota.

3.Upsss!!!  Sembla que no està prou neta i polida?? No l’entreguis. Recorda que en aquests moments tens un 10 a l’assignatura de Socials i l’has de mantenir 🙂 🙂  Si no ho veus clar descarrega de nou la fitxa i torna-la a fer.

Fitxa resum Els astres

Si tens cap cosa a dir deixa-la a comentaris. Tothom pot respondre a tothom 😉

16-9-2015 19.9.20 1

Passeu, passeu…

Benvinguts al bloc de Ciències Socials de 5è de Primària de l’escola Santa Teresa de Jesús de Tarragona.

Des d’aquest raconet ens aproparem al coneixement del món i compartirem tot allò que descobrim.

Què veiem?

Què pensem?