The weather

A la classe de llengua anglesa hem treballat el tema “Weather”. Els alumnes han après el següent vocabulari: hot, sunny, cold, windy, wet, cloudy. Ho han fet mitjançant cançons, jocs, audicions i una petita representació que podeu veure a continuació. Esperem que us agradi:

Les colònies de tardor a L’Estol

El passat mes de novembre, les classes dels ratolins i dels cavalls, vam anar de colònies a L’Estol al costat de Sant Martí Sarroca.
El temps ens va acompanyar i vam poder fer moltes activitats: Jugar molt, aprendre coses noves i sobretot passar-nos-ho molt bé.
Aquí teniu una petita mostra.

La classe dels cavalls hem fet panellets

Hem fet panellets amb els ingredients que han portat. Ens ha servit per treballar les mesures de pes.

Hem pesat cadascuna de les paperines d’ametlla crua picada i hem constatat que cada bossa feia 100gr. Entre tots i totes hem posat 19 bosses d’ametlla crua picada.

A partir d’aquí hem parlat del que representen les 19 bosses en grams i Kilograms.

En definitiva hem estat fent una sessió de matemàtiques i panellets que de ben segur els han sortit molt bons.

Us desitgem una “Bona Castanyada”

Paraules amagades

Iniciem el nostre bloc amb un treball sobre el conte de la “Caputxeta Vermella”. Algunes paraules del conte ens han servit per fer un treball de vocabulari. Tot jugant, els alumnes han hagut de trobar paraules amagades dins de les proposades. Ens hem organitzat per grups i el resultat ha estat millor del que inicialment ens esperàvem.

Paraules amagades