EXPOSICIÓ ILLES MEDES

Hem acabat el curs fent moltes activitats, entre elles hem visitat l’exposició feta per tots els alumnes de l’escola, sobre el tema transversal:”Estimem la terra”. Ha estat molt interessant veure el que han fet els nostres companys-es. I que tothom veiés el que hem estudiat nosaltres sobre les Illes Medes!

Mireu-nos aquí!

Amb aquest article tots els nens i nenes de la classe CAVALL BERNAT, ens despedim amb una forta abraçada i us desitgem un BON ESTIU!

PLA LECTOR

El dimecres 3 de maig va venir a la classe la Gemma Armengol, l’autora del llibre “El petó de l’Antonieta”, que tant ens ha agradat! Primer, ens va parlar del seu llibre i li vam fer algunes preguntes sobre els protagonistes, la història, etc. Després, ens va explicar un conte amb un teatrí japonès i el final del conte ens el vam inventar nosaltres. Va ser molt divertit!!! I per acabar, ens va signar el nostre llibre!
Ens podeu veure fent aquestes activitats clicant aquí!

FEM RODOLINS!

Avui, amb l’ajuda de la Cristina, hem començat a fer rodolins. Ens hem posat per grups cooperatius i hem fet un joc on havíem de trobar/aparellar les paraules que acabessin igual. Amb la col·laboració de tots-es hem trobat totes les parelles!!!
Cliqueu aqui

PADRINS LECTORS

La setmana passada vam conèixer els nostres padrins i padrines de 6èA i 6èB. Estem molt contents i contentes perque vindran a ajudar-nos a llegir tots els dimecres a la tarda i els divendres pel matí.
Els voleu conèixer. Cliqueu aquí