11 pensaments a “Dictats

1. alicia yelo

hola, soc l’alicia una noia de 1rB de la eso de lescola de maristes valldemia mataro. alumnes i profesors, a mi a les notes de preavaluacio en van posar ke necessitava reforç dortografia. gracies a el blog ara es molt facil estudiar i ara em va tot genial!!!
    Alicia Yelo Lopez. 1r E.S.O B del col·legi maristes valldemia mataró.

2. cacca

Trobo que aquesta web és una merda, per dir-ho clarament, però en aquesta pàgina no esteu dient res important, que cal saber, hauríeu d’explicar perquè es posa accent… Jo sóc professora de català i no m’esteu dient res, així que per mi aquesta web no serveix per res, la veritat no ser perquè la heu feta! I aquest tal Pepi té raó perquè per això agafes un llibre i agafes un tros d’allà, i tu Pepi no menteixis que segurament no et va servir aquesta web, així que es una merda, i si sóc critica de webs espanyoles i catalanes.

3. MANEL

Es una caca de página per no dir una altre cosa, no serveix per a res.
    No pensó tornar a entrar mai més, i pensó fer mala propaganda.

MANL MARTORRELLS

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *