Qui som

Aquest bloc és editat pel departament de Llengua i Literatura Catalana de l’IES Cristòfol Ferrer de Premià de Mar.

La seva principal finalitat és millorar la comunicació i la transmissió d’informacions amb tots els alumnes de l’institut. Per poder trobar la informació que necessiteu, heu de fer servir els menús laterals, on les entrades s’organitzen per cursos.

Bàsicament, cada curs té una categoria dedicada a les lectures obligatòries i optatives que es proposen per aquest curs 2007-2008. Tots els que visiteu la nostra pàgina hi podeu contribuir si seguiu els criteris de cortesia fonamentals. De mica en mica, podrem anar copsant les opinions de diferents lectors, que ens poden servir per triar lectures.

A més a més, hi ha alguns grups que poden participar editant articles, redaccions i treballs. Per poder fer això, prèviament s’han de subscriure seguint les indicacions del menú superior. Qualsevol alumne del nostre institut pot sol·licitar escriure-hi si ho troba pertinent.

A la barra lateral, podeu trobar diferents enllaços amb d’altres blocs interessants o amb pàgines plenes de recursos pel millorar el vostre nivell de llengua catalana.

Dins de la categoria “Professorat” podeu trobar alguns exercicis i documents diversos emprats a les nostres classes de llengua i de literatura.

Alumnes de 4t d’ESO

3 thoughts on “Qui som

1. Vicent Sanz

Hola!

he llegit en el BULLETIC l’existència d’aquest bloc. M’hi he passejat i hi he conegut molta gent.

M’alegro molt que el departament de català i tot l’alumnat que participa en aquest bloc hàgiu crescut d’aquesta manera.

D’ara endavant, el miraré regularment.

Una abraçada

2. Marc

oh déu meu! es en vicent! el meu amic! espero que s’enrecordi de mi, em queia molt bé, i el seu humor anglés era digne d’un home com ell. Sóc en Marc pelegrín i gracies a tu em se la vida de Josep Plà, espero que tot vagi molt bé! un petó.

Home Marc, hauries pogut evitar les errades ortogràfiques, no? Com a mínim escriure bé el cognom de l’inoblidable Pla!!!

3. apinero

Hola,
    En nom del Servei TAC del Departament d’Educació vull felicitar l’alumnat i el professorat per la tasca realitzada en aquest bloc. Ens plau comunicar-vos que el vostre Bloc ha estat seleccionat com a Bloc de la setmana. Estarà actiu a partir del proper dia 16 de novembre, en l’espai de XTEC Blocs.

Salutacions cordials

Anna Piñero