Consignes de carnaval!

El rei Titus ens va dir diferents consignes per la setmana de carnaval: el dilluns havíem de portar alguna cosa d’algun esport al cap, el dimarts havíem de portar un dorsal, el dimecres mitjons llargs i el dijous ens havíem de disfressar de l’esport que volguéssim.

Construïm cubs amb diferents materials!

Fem el nom amb plastilina!

Rebem un correu d’una escriptora!

Els i les alumnes de P4 van rebre un correu electrònic d’una escriptora molt famosa que viu a la Sabana. Resulta que la seva feina és escriure molts de contes d’animals salvatges, però amb tant de sol… se li han anat les idees del cap. Ens va demanar ajudar i els alumnes de P4 van decidir ajudar-la.

Arriba el rei Carnestoltes a l’escola!

Construïm la nostra disfressa!

Treballem la recta numèrica per parelles!

Els infants es van disposar per parelles. Un membre de la parella havia d’amagar dos nombres de la recta i el company o la companya havia d’endevinar quins dos números faltaven i els havia de col·locar al seu lloc corresponent. Després s’intercanviaven els papers i així successivament.

Conte d’hàbits saludables!

Els alumnes de l’institut Olivar Gran ens van venir a explicar un conte per treballar els hàbits saludables. A més a més, també van preparar una activitat en la qual els infants havien de classificar les imatges segons si eren saludables o no.

Fem seriacions amb imatges d’hivern

Confegim paraules de roba d’hivern!