Activitats codis QR.

El dimecres 8  de febrer els alumnes de 5è Congo van fer un joc d’ escanejar codis QR , que estaven penjats per tota la classe.

Es van repartir en grups  i  amb els notebook  i les enciclopèdies van haver de buscar informacions sobre les preguntes que els feien.

Les preguntes anaven sobre la història d’en John Hardy.( Ell, era dislèctic.

I va decidir muntar una escola verda feta de bambú.)

Quan tenien la resposta, havien d’anar a la mestra per a veure si estava bé.

El joc  acaba quan hi ha un grup que ha fet més respostes correctes.

I hi ha un premi !!!

CLASSE BUIDA

El dilluns 6 de febrer els nens i nenes de 5è , quan vam entrar a la classe ens vam trobar que no hi havia llum, ni calefacció, ni taules ni cadires. Nomès hi havia mantes i cartró ,on ens podíem estirar .Després els mestres ens va donar una fitxa  d’ un qüestionari sobre el que crèiem que passava. Ens van dir els mestres que era el principi d’un projecte. Ens vam posar per grups i que va demanar que féssim una frase segons el que sentiem ,sense taules ,ni cadires ni llum . Molta gent va dir que era molt guai .Després  vam agafar les taules i les cadires i vam recuperar la llum i la calefacció.

Periodistes per la Pau

El dia 30 de Gener els alumnes de 5è i 6è van participar a la campanya DENIP. Aquesta campanya volia endinsar els alumnes al mòn del periodisme i la Pau. Aprofitant que era el dia de la Pau van poder gaudir de diferents tallers on es treballaven diferents aspectes de la Pau.

Aquesta activitat va ser la cloenda d’un treball previ a l’aula on els alumnes van poder posar-se a la pell de periodistes i escriure una notícia relacionada amb la Pau.

Va ser una experiència molt interessant.

Cor Safari

El passat 16 de desembre els alumnes de 5è van poder gaudir de l’experiència de veure i cantar juntament amb  els nens i nenes del Cor Safari. Vam anar a la plaça Catalunya de Figueres i malgrat la pluja els alumnes de 5è van cantar acompanyats del Cor Safari.

La cançó que van cantar era; What is love.

Vam estat molt contents i ens ho vam passar molt bè. Aquí us deixem algunes fotografies.