Arxiu mensual: març 2012
P4 al MNAC
Els alumnes de P4 hem visitat el MNAC i allà hem conegut en Jeroni que ens ha presentat als seus amics. Tots viuen allà dins i a les parets estan pintats des de fa mil anys. No els vam espantar pas perquè estan encantats!