Arxiu mensual: gener 2011
A L’ESCOLA RECICLEM
“ÉS UN CAMIÓ DE RECICLATGE”
“AL GROC HI POSEM UNA AMPOLLA TRENCADA DE PLÀSTIC”
“AL BLAU EL PAPER”
“AL VERD EL VIDRE”
“AL CAMIÓ ELS MITJONS, ELS VESTITS, LES PILES I LA DS”
CARGOLS
CIÈNCIES
EL CONTE DE LA CASTANYERA
RACONS
FESTA DE NADAL
Els alumnes de P4 canten la cançó popular catalana LLEVA’T JOANET i llavors diuen el poema de nadal EL PESSEBRE.
FESTA DE NADAL
Els alumnes de P5 han cantat la cançó en anglès d’ Ann i Jane Taylor TWINKLE, TWINKLE LITTLE STAR i també el poema CANÇÓ DE NADAL.
Els podeu veure als vídeos que teniu a baix: