Ens agrada fer plàstica i per això estem tan concentrats.
Arxiu mensual: octubre 2011
MATEMÀTIQUES
Fer “mates” pot ser molt divertit!!
CANÇÓ JOLIKA
LA VEREMA
Hem anat a Subirats a fer la verema.
Hem aprés una cançó i una dansa.
Hem collit el raïm i l’hem trepitjat per fer el most.
Ens ho hem passat molt bé.