RACONS DE MEDALLA. SESSIÓ 1.

AQUESTA PRIMERA RONDA DE RACONS DE MEDALLA, FEM:
-VETERINARIS (EVA R.)
-CAMPING SOT DEL CAMP (EVA G.)
-ENGLISH CORNER (SANDRA)
-DISFRESSES (MARTA)
-BIBLIOTECA (MELANIA)
-DANSES (LAURA)
AQUÍ TENIU TOTES LES FOTOGRAFIES!!!!

ANEM AL TEATRE: MAURE EL DINOSAURE

Maure el Dinosaure from teatre_nu on Vimeo.

AQUÍ PODEU VEURE LES FOTOGRAFIES!!!

ANEM AL MERCAT DEL POBLE!!!

La setmana passada per fi vam anar al mercat del poble. Ja feia dies que havíem elaborat entre tots una llista de la compra de fruites de la tardor. Estàvem molt emocionats per veure si les trobaríem totes, si tindríem prou amb els diners que portàvem, si després ho podríem baixar o pesaria massa. Vam trobar gairebé tot el que dúiem a la llista i ho vam portar a l’escola molt contents. L’endemà al matí, abans de tastar entre tots tot el que havíem comprat, vam preparar un bodegó amb algunes de les fruites i vam fer un treball de plàstica dibuixant al natural la safata preparada amb fruita.

Ja veieu que ben aprofitada va estar la nostra compra.

Aquí teniu un recull de totes les activitats realitzades al voltant del tema de les fruites de tardor.

Experimentem amb farina de blat de moro i aigua!

Aquesta setmana a ciències hem fet un experiment d’allò més divertit: hem experimentat amb una barreja de farina de blat i aigua per conèixer una nova textura. Els nens i nenes a la rotllana inicial deien amb molta seguretat que aquesta barreja donaria com a resultat un líquid semblant a la llet, però quina ha estat la seva sorpresa en veure que si posàvem a poc a poc les mans dins de la barreja i l’agafàvem s’escolava entre els dits, com un líquid. Però, en canvi si fèiem força a sobre es tornava molt dura, com un sòlid.

Mireu com els nens i nenes han gaudit amb l’activitat!

Us convidem a que repetir aquest experiment tant curiós i divertit a casa. Necessitareu farina de blat de moro com la Maizena i aigua!

HEM FET PANELLETS!!!

Per fi ha arribat el dia de fer de cuiners! Avui hem fet panellets i hem elaborat entre tots la massa i cadascú de nosaltres hem fet tres panellets: un d’ametlla picada, un en forma de bolet sucat amb coco i l’últim en forma d’eriçó amb pinyons fent de punxes…

Mmmmm…segur que estaran boníssims!!!

panellet

Mireu quins cuiners més fantàstics hi ha a P5!!!

JOAN MIRÓ

Aquest any treballem l’artista Joan Miró. Ho farem des de l’àrea de plàstica, estudiant la seva obra i reproduint alguns quadres seus. La propera sortida que farem el mes de novembre està relacionada amb l’autor i allà realitzarem un treball manual convertint-nos per un dia en Joan Miró! De moment el que estem fent és conèixer els elements més característics del pintor en els seus quadres i reproduint-ne alguns…mireu!

joan miro

OBSERVEM A CIÈNCIES ELS ELEMENTS DE LA TARDOR QUE VAM AGAFAR A VALLGORGUINA

A la sortida que vam fer a Vallgorguina vam omplir els nostres cistells amb moltíssims elements de la tardor: castanyes, arboços, glans, escorces, fulles… Tot de tresors que, amb la Melania a la classe de ciències, hem classificat i, després, hem observat amb l’ajuda de les lupes.

Mireu que bé s’ho han passat els nens i nenes descobrint tots els detalls que s’escapen a primera vista!

EXCURSIÓ A VALGORGUINA

EL PASSAT DIMARTS DIA 17 D’OCTUBRE, VAM ANAR AL BOSC DE VALLGORGUINA… ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ!!! CLIQUEU AQUÍ SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES!!!page

JUGUEM AL PATI

ENS HO PASSEM MOLT BÉ!!! MIREU LES FOTOGRAFIES AQUÍ.
page

25 COSES A FER AQUESTA TARDOR