ANEM AL TEATRE…

VAM ANAR AL TEATRE A VEURE UNA OBRA DE DANSA. MIREU LES FOTOGRAFIES AQUÍ.
Camins i corriols
Factoria Mascaró
L’espectacle ens parla d’un dia de vacances al carrer. Des que surt el sol fins a negra nit. El temps passa pels quatre estadis: el matí, el migdia, la tarda i la nit. L’espai és al carrer i al mercat, a l’aire lliure i al jardí, al riu i a la seva ribera, a la plaça i el seu entorn.

L’escenografia ajuda a crear climes molt suggeridors per als nens i nenes. Des de la mampara, que serveix de “teatre de titelles“, i alhora de “ciclorama”, fins al fanal, el canyís, la parada del mercat, la taula de dinar, el riu… Els diferents “camins i corriols” que segueix la companyia per anar d’un espai a l’altre dona el fil argumental a l’obra.

La Factoria Mascaró va néixer l’any 1998 impulsada per un grup d’integrants d’esbarts, i està formada per un col·lectiu de vuit professionals de la dansa catalana.

Durada: 50 minuts
Guió, coreografia i direcció: Quim Serra Puigvendrelló i Joan Serra Vilamitjana
Ballarins: Lluís Fábregas, Jordi Rubio, Susanna Mula, Laia Martínez i Laida Tanco.
Escenografia i vestuari: Digamelón
Textos: Jaume Cela

COLÒNIES 2018!!!

Per fi hem pogut complir el nostre somni i hem pogut anar de colònies!!!

Per molts de nosaltres eren les nostres primeres colònies i la veritat és que no podíem haver tingut un millor inici per aquesta experiència.

Ens vam convertir en pirates per dos dies, intentàvem ajudar en Jack Malapata a trobar el tresor del seu avi. I havíem de ser més ràpids que els corsaris negres!

Vam fer quatre grups: corsaris, grumets, barbuts i lloros. A cada àpat un d’aquests grups era l’encarregat de parar i desparar taula.

Vam dormir en una habitació tots junts i ens vam portar genial.

En fi, uns dies inoblidables per tots!

Aquí teniu un recull de fotografies i vídeos per poder-ho compartir amb vosaltres.

SANT JORDI A L’ESCOLA

JA SABEU QUE PER VEURE LES ACTIVITATS REFERENTS A SANT JORDI A L’ESCOLA HEU DE CLICAR A LA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA O BÉ FER CLIC AQUÍ.

FOTO DE GRUP P-5!!!

Bon dia famílies! Avui que estàvem els 27 a l’aula, hem aprofitat i ens hem fet una foto de grup al vaixell del pati.

Tots junts formem un gran equip!

Podeu clicar aquí per veure-les i descarregar-les.

CANÇONS DE COCODRILS! A BALLAR!

Bon dia! aquí us deixo tres cançons sobre cocodrils ben divertides. A ballar famílies!!!

SÓC UN COCODRIL:

EL BAILE DEL COCODRILO:

COCO EN SU RIO:

THE FARM

MIREU LES FOTOGRAFIES DE L’OBRA DE DE TEATRE D’ANGLES!!!

25 COSES A FER AQUESTA PRIMAVERA

LA SISENA CAMA DE LA VELLA QUARESMA

JA SABEU QUE SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES I VÍDEOS DE LA VELLA QUARESMA HEU D’ANAR A LA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA A LA SECCIÓ DE FESTES!!!! TAMBÉ PODEU CLICAR AQUÍ PER VEURE TOTS ELS ARTICLES!!!

TALLEM LA 4RTA I LA 5ENA CAMA DE LA VELLA QUARESMA

SORTIDA AL CRARC

AQUÍ TENIU LES FOTOGRAFIES A L’EXCURSIÓ DEL CRARC.