Daily Archives: 8 December 2007

NADAL AL SIMEÓ

Aquest és el desig de les mares. Ei, encara esteu a temps d’apuntar-vos.

Els vostres fills estaran molt contents .Fem una crida especial al PARES.

Porfaplis… animeu-vos. Tindreu una bona recompensa:

Un fort aplaudiment dels vostres fill i la seva felicitació. 

canco-de-nadal-07-mares.mp3

NADAL AL SIMEÓ

 

SI TINGUESSIM UN SOL DESIG,  

SI POGUESSIM DESITJAR,

DEMANARIEM LA PAU

I SER CAPAÇOS D’ESTIMAR 

AL NADAL ÉS TOT DONAR 

LES CAMPANETES A SONAR

LES LLUMETES TOTES A BRILLAR  I AIXÍ TOTS JUNTS PODER CANTAR    

  

SI TINGUESSIM UN DESIG

 SI POGUESSIM DESITJAR

DEMANARIEM LA PAU

I SER CAPAÇOS D’ESTIMAR 

SI TINGUESSIM UN SOL DESIG

SI POGUESSIM DESITJAR

(Això és una petita mostra de la cançó…)

Nadal és AMOR

nadal-es-amor.mp3

ELS MESTRES I LES MESTRES DEL CEIP SIMEÓ RABASA

volem que sigui Nadal cada dia…  

  

Nadal és AMOR

És estimar a tothom amb el cor,

És llum en la foscor

Felicitat quan hi ha tristor. 

Nadal és CANTAR

Unir les veus petits i grans

Juntar-se tots,

unir les mans i dir ben fort i clar: 

“Ens alegrem quan arriba Nadal perquè…

És temps d’amor i pau,

Records, esperança i amistat.

Volem un món millor

Que tothom pugui viure en pau…. 

Nadal és AMOR

És estimar a tothom amb el cor,

És llum en la foscor

Felicitat quan hi ha tristor. 

Recordarem tots els dies el desig de Nadal// 

. . . . . . . .  . 

Gloria ////

Gloria a dalt del cel

I a la terra pau.