ESLÒGAN ESCOLLIT “LA PINTURA, UN SOMNI DE COLORS”

Ja tenim eslògan per la setmana cultural 14-15!!! Avui hem tancat les votacions a les 12:30h

L’eslògan escollit (amb 23 vots) ha estat “LA PINTURA, UN SOMNI DE COLORS” (proposat per 1r B). L’escola agraeix els 154 vots que han participat durant aquesta setmana en aquesta primera votació ‘on-line’.

eslogan guanyador logo pintures

Podeu veure els resultats de les votacions de manera detallada fent clic aquí: resultats votacions eslogan setmana cultural pintura

Aquesta tarda, es faran les votacions dels dibuixos proposats per cada classe, per tal d’elaborar el cartell de la setmana cultural. Us mantindrem informats/des.

LA BIBLIOTECA BATEGA! ARA MÉS QUE MAI, AMB “ELS FANTÀSTICS LLIBRES VOLADORS”

Aquest passat dimecres dia 21 de gener, la biblioteca va bategar amb més força que mai! I és que es va omplir de gom a gom i petits i grans, vam compartir una bona estona de conversa i lectura, envoltats de llibres que parlen de llibres, una interessant exposició que, com sempre, la biblioteca Esteve Paluzie, ha tingut l’amabilitat de deixar-nos en préstec.

Ens vam emocionar amb la història de Els Fantàstics llibres voladors, vam fer una conversa molt interessant al voltant del curtmetratge i vam poder comprovar que els nens i nenes no havien perdut cap detall de la pel·lícula i havien sabut interpretar molt bé els seu significat. Després vam poder escriure i dibuixar, “Què són els llibres per a nosaltres?”.

El primer que els nens van copsar de la pel·lícula és que posa de manifest una gran estimació pels llibres i  aquest mateix motiu va ser el que ens va reunir a tots nosaltres.

Diuen alguns que la lectura ens fa créixer… Doncs avui, tota aquesta colla de nens i nenes, des de  P3, fins a 6è, passant per tots els cursos, de ben segur, han crescut una mica més!

GRÀCIES, UNA VEGADA MÉS,  PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!

ENS RETROBAREM EL PROPER DIMECRES PER LLEGIR UNA ESTONA, PENJAR EL MURAL AMB ELS TREBALLS FETS DE “QUÈ SÓN PER A MI ELS LLIBRES” I TAMBÉ PENJAREM EL MURAL QUE EL NOSTRE COL·LABORADOR, EL SENYOR JOSEP ENS HA REGALAT.

GRÀCIES JOSEP!

Aquí us deixem el link del curtmetratge per si encara no l’heu pogut veure. Us agradarà!

CINEMA A LA BIBLIOTECA! HI VOLS VENIR?

T’AGRADA EL CINEMA? T’EMOCIONEN LES HISTÒRIES?

DONCS NO T’HO PENSIS DUES VEGADES, VINE DIMECRES DIA 21 A LA BIBLIOTECA EXTRAESCOLAR, DE DOS QUARTS DE CINC A DOS QUARTS DE SIS.

VEUREM UN CURTMETRATGE QUE ENS EMOCIONARÀ, FAREM UNA XERRADA AL VOLTANT DE LA HISTÒRIA I PINTAREM O ESCRIUREM “QUÈ ÉS UN LLIBRE PER A MI?”

NOSALTRES HI SEREM! SI HI VOLEU VENIR, ESTAREM MOLT CONTENTS DE LA VOSTRA COMPANYIA!!els-fantastics-llibres-voladors-del-sr-morris-lessmore[1]

COSMOCAIXA

:-D  Els nens i  les nenes de la classe dels exploradors de la selva vam anar el passat divendres al Cosmocaixa. Allà, ens estaven esperant moltes coses interessants per tocar, observar i aprendre.  Tant ens va agradar que no vèiem el moment de dir adéu al museu, o almenys, fins una altra… ;-)

ARRIBA EL NOU ANY AMB MÉS CONCURSOS A LA BIBLIOTECA!

Comencem l’any i tornen els concursos a la biblioteca. Noves pistes, nous protagonistes… QUIN PERSONATGE SERÀ?

Si ets un bon lector… SEGUR QUE BEN AVIAT DESCOBRIRÀS DE QUIN PROTAGONISTA ESTEM PARLANT.

Si hi vols participar ho tens molt fàcil: Entra a la biblioteca, llegeix la pista, remena uns quants llibres, fes memòria, pregunta als pares, als avis o a la veïna, fes servir internet… i quan ho sàpigues, agafa la butlleta que trobaràs a la mateixa biblioteca, escriu-hi la resposta i no oblidis de posar-hi també el teu nom i el teu curs. I… cap a dins de la bústia!!

Cada setmana tindràs una nova pista. I cada setmana pots tornar a participar i, per tant, tens també una nova opció a guanyar.

A principis de mes es fa un sorteig amb totes les respostes correctes i la papereta guanyadora té premi!

Ah! I si entres a la biblioteca, veuràs també unes fotografies molt boniques, de tots els guanyadors i guanyadores dels mesos anteriors.

PARTICIPA I PASSA’T-HO BÉ AMB ELS LLIBRES I ELS SEUS PROTAGONISTES!!

I NO OBLIDIS QUE CADA DIMECRES LA BIBLIOTECA EXTRAESCOLAR T’ESPERA, DES DE DOS QUARTS DE CINC FINS A DOS QUARTS DE SIS!!alexander-radwanski[1]