Sortida a la platja (alumnes 3r i 4t)

El passat divendres 9 de juny, els alumnes de Cicle Mitjà vam anar a fer unes estacions de jocs de platja a la nostra fantàstica Platja de Mataró.
Ens ho vam passar d’allò més bé i vam poder interactuar amb companys d’altres cursos i classes, això està molt bé!! no sempre coincidim amb altres alumnes de l’escola.
En Cristian i jo esperem que tingueu un gran record d’aquell dia.
Aquí us deixem un vídeo que recull el millor d’aquell dia.
Gràcies a tots els mestres i nois de pràctiques per ajudar-nos en un dia tan important per l’educació Física de la nostra escola.

Aprofitem per dir-vos que us desitgem unes VACANCES FANTÀSTIQUES

Jocs en Família

Ja s’acaba el curs, ens queda molt poquet i dintre de res ja gaudirem tots, alumnes i mestres, de les vacances d’estiu.

El passat dissabte dia 10 de juny vam fer una diada esportiva, en família, a l’escola i tot i ser poquets, ho vam passar d’allò més bé. En quan vam acabar de jugar, tots plegats, vam esmorzar, fruita fresqueta, per treure’ns la gran calor que va fer aquell matí.

Gràcies a tothom que va poder venir i us animem a la resta a participar en les següents edicions.

BONES VACANCES

IMG-20170612-WA0007

Suport Vital Bàsic

Aquest curs a l’escola hem decidit començar a treballar el Suport Vital Bàsic amb els nostres alumnes. Durant el primer trimestre i part del segon, els alumnes de cicle Inicial, cicle Mitjà i Superior han començat a familiaritzar-se amb aquestes tres paraules.

Després de fer unes sessions prèvies, vam fer uns simulacres de situacions reals, on els alumnes han de saber actuar davant d’una situació de perill.

Aquí teniu unes imatges on podreu veure com els alumnes de 3r i 4t han fet aquestes simulacions.

Cliqueu damunt la imatge i veureu l’àlbum sencer.

bloc

DIADA DEL D.E.N.I.P

Estimades famílies i alumnes!

El passat dilluns 30 de gener vam celebrar a l’escola la X cursa Save the Children, destinada a la manca d’aigua potable, més concretament al País d’Etiòpia.

Estem molt i molt contents de com va anar el funcionament d’aquest dia i la veritat és que tot, és gràcies al vostre esforç i al dels familiars que van venir a córrer amb vosaltres. Volíem agrair la vostra participació i també l’assistència del Senyor Alcalde i el regidor d’Ensenyament com també la presència d’en Samuel, el representant de l’entitat Save the Children a Barcelona i per finalitzar a les escoles que van voler compartir aquest dia amb nosaltres, Escola Torre Llauder, Escola Angeleta Ferrer i Institut Laia l’Arquera.

Va ser un dia molt especial i emotiu per tots nosaltres i esperem poder seguir celebrant i gaudint per mitjà de l’esport de moltíssimes festes i celebracions més.

Benvingut 2016-2017!!!

Aquí teniu un video on s’explica la importància d’una alimentació saludable i de realitzar exercici físic cada dia, mitjançant l’esport o activitats quotidianes que no siguin sedentàries.

És molt interessant, mireu-lo atentament i així veureu que fàcil és portar una vida sana.

Bones vacances alumnes de Cicle Mitjà.

Ja s’ha acabat el curs i els alumnes de 3r i 4t han realitzat 2 cloendes més, a part de la de  Hoquei del 1r trimestre.
Aquí us deixo les imatges de la cloenda del 3r trimestre de Raquetes i Tamborí.                          Us volia agrair a tots/es l’esforç que heu fet per introduir els aprenentatges que hem anat  treballant al llarg del curs.
Gaudiu al màxim d’aquestes vacances i ens veiem el curs vinent.

DSC02986 DSC02987 DSC02988 DSC02989 DSC02993 DSC02994 DSC02995 DSC02996 DSC02998 DSC02999 DSC03000 DSC03001 DSC03002 DSC03003 DSC03010

DSC02990 DSC02991 DSC02992 DSC03004 DSC03005 DSC03006 DSC03007 DSC03008 DSC03009