PROJECTE: ELS SUPERHEROIS I LES SUPERHEROÏNES

La classe de P-4A ha escollit aquest últim trimestre el projecte de les superheroïnes i els superherois. Hem comptat amb un munt de material que totes les famílies heu anat portant a l’escola, amb la col.laboració del Cristian, el pare de l’Ariadna, que ens va ensenyar una presentació d’alguns superherois ,dels nens i nenes de 6è B que ens van explicar moltes coses dels còmics i dels orígens d’alguns superherois més populars i de moltes ganes de conèixer coses noves dels superherois de la realitat i de la ficció.
Vam començar amb una gran sorpresa que ens va obrir les ganes d’investigar sobre el tema… un missatge de l’Spiderman!!

Ha estat un projecte molt profitós del que hem gaudit molt!! Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col.laboració!

resize
Cliqueu a la foto per veure moltes de les coses que hem fet

PROJECTE ELS BOMBERS

Aquest curs hem fet el projecte dels Bombers. Ens ha agradat molt aquest tema i hem après moltes coses. Una de les activitats va ser que els nens de tercer ens van venir a explicar coses sobre els bombers, perquè ells també ho estaven estudiant, ho van fer molt bé i vam aprendre moltes coses. Una altre activitat va ser visitar el Parc de Bombers de Mataró, allà ens esperava  el Bomber Carles i per un dia vam  veure com treballen els bombers: van sentir la sirena, van sortir cotxes a una emergència, vam fer servir la mànega… La visita ens va agradar molt, va ser una mati molt divertit!!!!!

TASTEM ELS CARBASSONS

Després d’una bona collita de carbassons de l’hort, vam decidir fer un petit tastet. Vam anar a la cuina i els vam fer fregits amb farina, van quedar boníssims!!!!!!!

IMG_0005 IMG_0001

RACONS

IMG_7343Durant tot el curs hem fet molts racons, de joc i d’aprenentatges. Ens agraden molt i ens ho passem molt bé.  Aquí teniu un petit recull:

LES COLÒNIES A “EL CORRAL DEL MATARÓ”

Txeneque-neque-ná!!! Txeneque-neque-ná!!! Mia-loa-Ja !! Tatanga!! Aquests són els càntics indis que tots hem estat cridant a les nostres primeres colònies!!

Només arribar amb l’autocar, la senyora Joaquima, el Gran Xaman i els seus ajudants indis ja ens estaven esperant. Ens ho hem passat d’allò més bé fent l’indi al bosc que rodeja la casa de colònies, jugant amb les lots en el joc de nit, pintant les pells de conills com els indis de debò, pintant-nos la cara, dormint i menjant junts…

Han estat unes hores inoblidables on tots i totes ens hem convertit en indis d’una gran tribu!!

Cliqueu a la foto per veure l’àlbum sencer!!!

SANT JORDI

La diada de Sant Jordi és un dia molt especial que sempre celebrem entre llibres i roses. Enguany, i a l’igual que l’any anterior, hem fet vàries activitats vinculades a aquesta celebració.
El divendres 21, vam anar al Pati del Cafè Nou a escoltar un conte que, en Santi de la Fundació Maresme ens tenia preparat per tots els alumnes d’Educació Infantil. Dilluns 24 vam visitar la parada de llibres de l’AFA de l’escola i vam escollir un llibre que ens van regalar per cada classe. Moltes gràcies!!!
I, finalment, dimarts 25 vam anar a la biblioteca Pompeu Fabra a que ens expliquessin la llegenda de sant Jordi. Ens ho vam passar genial representant-la entre tots!

Cliqueu a la foto per veure l’àlbum sencer.

IMG_20170425_100444427

BEEBOTS

Durant uns dies hem tingut a les classes unes abelles que es diuen BEEBOTS, que són uns robots que seguint les nostres instruccions mitjançant uns botons ( Endavant, girar, darrera) podem fer caminar l’abella a un objectiu que ens marquem. Mireu que bé que ho vam fer.

Cliqueu a la fotografia per veure l’àlbum sencer:

EXCURSIÓ AL COSMOCAIXA

Ja hem fet l’excursió del segon trimestre. Hem anat al Museu de la Ciència a Barcelona, al COSMOCAIXA.  Vam visitar tot el Museu, on vam descobrir moltes i moltes coses  i vam veure un bosc inundat on havien molts animals i feia moltaaa calor. Després vam fer un taller que es diu CLIK i vam fer de Cintífics i ens ho vam passar molt bé. Mireu quin reportatge de fotos vam fer. Que les gaudiu!!!!

Cliqueu a la foto per anar a l’àlbum sencer:

SEGUIM FENT MATES

Aquest segon trimestre hem seguit fent tallers de mates per treballar la numeració, la quantitat, les formes geomètriques, relacionar quantitat-grafia, comptar…. Esperem els dimecres al mati amb moltes ganes, perquè ens agrada molt aprendre matemàtiques d’aquesta manera tan divertida. Mireu quin goig!!!!!

Cliqueu a les fotos per veure els àlbums sencers:

IMG_7576       IMG_20170201_100929

TREBALL EN PARELLA

Aquest curs anem fent moltes feinetes en parella per tal d’aprendre a: compartir el material, fer la feina junts, prendre  decisions conjuntes….. Aquest dia estàvem confegint paraules i ho vam fer molt bé.

Cliqueu a la foto per veure l’àlbum sencer: