Preparant el vestíbul per Nadal

Fem un passeig en vela!

Aquest juny hem tingut l’oportunitat d’anar al Club de Vela de Mataró al port. Mentre uns feiem una volta en vela, uns altres feien un taller de nusos molt interessant. Els monitors i monitores ens van ensenyar moltes coses sobre la vela i la navegació. Tot i que alguns vam acabar una mica marejats… va ser molt divertit!

Mireu, mireu!

Aprenem a circular amb bici!

El passat mes d’abril vam fer una sortida al Parc Central de Mataró per ampliar els nostres coneixements d’educació viària. Allà ens esperaven uns policies locals que, primer ens van passar un video sobre què haviem de saber abans d’agafar una bicileta pel carrer i… després ho vam posar en pràctica! Vam fer un circuit ple de senyals en què els policies ens avaluaven. Va ser divertit, però també vam aprendre que anar pel carrer amb la bicicleta és maco i segur sempre i quan es respectin totes les senyals.

Mireu, mireu…

EL dia de Sant Jordi

Hola a tothom!

El passat dia 23 d’abril els nois i noies de 5è vam celebrar la diada de Sant Jordi. Durant el matí vam baixar a escollir alguns llibres a la paradeta que l’AMPA tenia al vestíbul i després, a la classe, entre tots vam escollir un d’aquest llibres i ens el vam quedar per la classe. Això ens va servir per mirar molts llibres i comprar-nos algun, individualment, per la tarda.

Una altra activitat molt xula que vam fer aquell matí va ser l’intercanvi de llibres. Durant la setmana anterior tothom va anar portant algun llibre de casa que ja s’havia llegit i el dilluns vam fer una sessió en què ens vam intercanviar els llibres entre tots. Tothom en va tenir un sense necessitat de comprar-lo!

Sortida al Museu d’Història de Catalunya

El passat 27 de març vam anar a Barcelona a visitar el Museu d’Història de Catalunya. L’exposició es deia “L’habitatge al llarg del temps” i va estar molt interessant, ja que vam poder veure l’evolució de les cases on hem viscut els humans des de la prehistòria fins a l’actualitat. Va ser molt divertit perquè alguns de nosaltres ens vam disfressar segons l’època de la que ens parlaven els monitors. Aquí en teniu les fotos!

Fem circ!

Durant aquest segon trimestre els alumnes de 5è hem treballat el circ a l’assignatura d’educació física. A més de fer molts exercicis amb materials diversos a l’escola amb el Cristian i el Benet, el passat mes de març vam anar a l’espai Cronopis, un espai on hem pogut fer equilibri, fer salts espectaculars i convertinr-nos en autèntics trapezistes. Va ser molt divertit! Aquí en teniu la prova.

Jocs del dijous Llarder

Hola! El passat dijous, a més de menjar-nos la truita o botifarra al matí, per la tarda vam fer els jocs preparats que tantes ganes teniem de fer! Els nois i noies de 5è vam preparar per equips base una tarda molt divertida pels més petits de l’escola. Els “peques” s’ho van passar d’allò més bé i, nosaltres també! Fins i tot, els mestres d’educació infantil ens van felicitar!

Mireu, mireu com de bé ens ho vam passar!

Sortida a la Ciutadella Ibèrica (Calafell)

Hola!

Com ja sabeu, els alumnes de 5è hem estudiat les etapes de la prehistòria i ara estem treballant els ibers. Per això, vam anar el passat dimarts 24 de gener a Calafell a visitar una ciutadella ibèrica molt ben conservada i reconstruida amb la que vam podeu veure en viu tot el que a la classe s’ha explicat. Vam aprendre i gaudir molt de la sortida, aquí en teniu la prova!