Monthly Archives: febrer 2012

L’home pàlid…”in person”!

Quina passada haver vist el taller dels de DDT!
Aquest divendres hem anat a visitar-los i volem agrair a la Montse Ribé i al David Martí la carinyosa atenció amb la que ens han rebut i atès, als alumnes de 2n de Caracterització, només uns dies després de rebre el Goya per la pel·lícula “La piel que habito”..
Hem al·lucinat veient tots els seus “fills”: l’home pàlid, el fauno, la mandràgora…
Ademés ens han explicat la seva experiència en el món de la Caracterització i els Efectes Especials. També hem vist les estatuetes dels Òscars de Hollywood que van guanyar per “El laberinto del Fauno”.
Seguiu així! Sou tot un exemple per a les noves generacions….!
Tan de bo que algún dia poguem treballar al vostre costat…

Stop-polls!!!!!

Aquesta setmana, els alumnes de 2n de Perruqueria hem anat a visitar el centre Stop-piojos de Tarragona, dins del crèdit de Tractaments Capil·lars. La Rosa Fonseca, la mestressa, ens ha explicat de forma molt amena com va sorgir la idea d’un centre especialitzat en la retirada de polls i llèmenes mitjançant medis físics (amb aspiració i combing), doncs no utilitza cap pediculicida.
Ens ha agradat molt veure un centre tan innovador i amb un aspecte tan polit.
Us afegim una imatge de la nostra visita.

Feu una ullada a la seva pàgina web, en aquest enllaç.