Monthly Archives: juliol 2008

Formació TEIS (JULIOL 2008)

Durant els dies 1 i 3 de juliol del 2008 hem fet una formació per al personal TEIS (Tècnics d’Educació Infantil).

Hem fet coses interessants, com fotologs, videologs, i en definitiva utilitzat molts recursos que hi ha a la xarxa per treballar amb l’alumnat.

Aquí teniu un vídeo on estem tots nosaltres, i crec que ens ho hem passat molt bé.

Adéu:Baltasar